Dansk Regneark Forum
  Hjælp Hjælp  Søg i forum   Arrangementer   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind


Emne lukketHjælp til eksisterende Excel ark

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
maxzpad Se dropdown
Guld bruger
Guld bruger
Avatar

Medlem: 04.Aug.2016
Land: Danmark
Status: Offline
Point: 566
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20.Sep.2016 kl. 13:47
Hej Karina

I de to filer, jeg senest uploadede, var "duration" og "end date" med i begge, så jeg kan ikke helt gennemskue hvordan, de nu er forsvundet fra din weight-fil.

/uploads/1747/Cymbalta_Spreadsheet_WEIGHT_2016-09-09_12-54-26.xlsx" rel="nofollow">uploads/1747/Cymbalta_Spreadsheet_WEIGHT_2016-09-09_12-54-26.xlsx



Mvh Max
Til top



Til top
trolderolle Se dropdown
Forum Begynder
Forum Begynder
Avatar

Medlem: 23.Sep.2015
Land: DK
Status: Offline
Point: 10
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06.Jan.2017 kl. 20:57
Glædelig bagjul og godt nytår max Pludselig er der opstået et problem med ecxel arkene...

En bruger gjorde opmærksom på følgende:

Hun gik fra "the Bead" method til weight

og på bead metoden vill hun være færdig ca. sep og med weight allerede efter få uger i feb.??

Vi kan simpelthen ikke gennemskue hvad der går fejl... Det burde jo være 10 procent af foregående dosis ligegyldigt hvad...

Kan du være behjælpelig igen...?

Tak herfra

Karina

var hun færdig ca. den
Til top
maxzpad Se dropdown
Guld bruger
Guld bruger
Avatar

Medlem: 04.Aug.2016
Land: Danmark
Status: Offline
Point: 566
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09.Jan.2017 kl. 09:00
Jeg er nødt til at modtage begge brugerens Excel-filer (beads og weight) med de pågældende start-værdier etc., før jeg kan give mit bud på en forklaring.

Husk på at jeg jo ikke har nogen faglig indsigt i logikkerne bag nedtrapningsmetoderne osv. (herunder skift fra den ene til den anden metode), så jeg er nødt til at modtage alle oplysningerne fra Excel-filerne, hvis jeg skal kunne gøre noget ud fra den faglige viden, jeg selv besidder.



Mvh Max
Til top
trolderolle Se dropdown
Forum Begynder
Forum Begynder
Avatar

Medlem: 23.Sep.2015
Land: DK
Status: Offline
Point: 10
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09.Jan.2017 kl. 12:21
hejsa max... Jeg har prøvet at se om jeg kunne regne den ud... smiler.. men indtil videre tror jeg faktisk slet ikke der er noget i vejen med selve arket. Dem som bruger vægte har måle enheden... 0,000 og hvis man så vejer sin pille (kun indholdet af den beads) står det tegnene 0,179 feks. Skriver man dette ind - vil resultatet også vise 0,161

Skriver man derimod 179 vil resultatet være 161,10 i første uge. Og det står jo som mg.

Jeg tror det er der forvirring opstår. For dette er beregnet ud fra en 30mg pille..

Forvirrende at forklare og jeg kan ikke helt gennemskue hvordan man forklarer det... smiler..
Til top
trolderolle Se dropdown
Forum Begynder
Forum Begynder
Avatar

Medlem: 23.Sep.2015
Land: DK
Status: Offline
Point: 10
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09.Jan.2017 kl. 12:25
på en måde skulle der samme enhed som på vægten... altså 0,000 men gør man det - så passer den nederste kolonne ikke. eller på de enheder man fjerner og tager burde der stå 0, foran...

Kan man gøre dette måske? og så har jeg en anden lille bøn. Kan du tilføje i arket at det tilhører/copyright cymbalta hurts worse ?

Tusind tak igen fordi du orker at kikke på det.


Til top
maxzpad Se dropdown
Guld bruger
Guld bruger
Avatar

Medlem: 04.Aug.2016
Land: Danmark
Status: Offline
Point: 566
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10.Jan.2017 kl. 14:55
Ok - jeg prøver at kigge på det og se, om jeg kan finde en løsning. Måske man kan låse indtastningen til at være i hele mg (f.eks. 179 mg - dvs. uden decimaler). Og så skal formlerne blot tage højde for dette.
Til top
trolderolle Se dropdown
Forum Begynder
Forum Begynder
Avatar

Medlem: 23.Sep.2015
Land: DK
Status: Offline
Point: 10
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17.Jan.2017 kl. 11:54
Tusind tak max - som altid....smiler.. Jeg har lige været "downunder" alias syg - desværre ikke Australien, men tak fordi du får kikket på det.
Til top
maxzpad Se dropdown
Guld bruger
Guld bruger
Avatar

Medlem: 04.Aug.2016
Land: Danmark
Status: Offline
Point: 566
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17.Jan.2017 kl. 12:13
Jeg er selv p.t. ret ophængt på mit arbejde, men jeg kigger på det ved først kommende lejlighed.
 
Mvh Max
Til top
 Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum tilladelser Se dropdown

© 2010 - 2024 Dansk Regneark Forum - en del af Excel-regneark.dk