Dansk Regneark Forum
  Hjælp Hjælp  Søg i forum   Arrangementer   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind


VBA koder i Person

 Besvar Besvar
Forfatter
Mollei Se dropdown
Forum Begynder
Forum Begynder


Medlem: 09.Feb.2019
Land: Danmark
Status: Offline
Point: 7
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mollei Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: VBA koder i Person
    Sendt: 31.Dec.2023 kl. 09:26
Hej
Jeg har lavet nogle vba-koder/makro som jeg har gemt i PERSON så de er tilgængelig i alle filer. 

Efter at have lavet få ændringer i person bliver som som vanligt spurgt om jeg vil overskrive person, hvortil jeg svarer ja, men nu opstår spørgsmålet.

Herefter er alle mine koder væk, og jeg kan ikke få lov at indspile ny makro, men får besked  "syntaksen for dette navn er ikke korrekt" - dette udanset hvad jeg kalder "makronavn" - ingen mellemrum,  æøå osv. 

Har gammel kopi af min person, men stien "AppData\Roaming\Microsoft\Excel\XLSTART" findes heller ikke mere - så jeg kan ikke kopiere den hertil

Forslag til hvad der er sket, og ikke mindst hvad skal jeg gøre ?

Pft. og godt nytår
Til top



Til top
maxzpad Se dropdown
Guld bruger
Guld bruger
Avatar

Medlem: 04.Aug.2016
Land: Danmark
Status: Offline
Point: 574
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér maxzpad Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04.Jan.2024 kl. 08:55
Hej Mollei

Hvis du har gemt en indspillet makro i "Personlig makroprojektmappe", skal du meget gerne kunne se VBA-projektet for filen PERSONAL.XLSB i din Visual Basic Editor (VBE).

Tryk Alt + F11 på tastaturet for at åbne VBE. Har du en linje i projektlisten, hvor der står "VBAProject (PERSONAL.XLSB)"?
Til top
Mollei Se dropdown
Forum Begynder
Forum Begynder


Medlem: 09.Feb.2019
Land: Danmark
Status: Offline
Point: 7
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mollei Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04.Jan.2024 kl. 10:18
Hej 

Kunne ikke få kontakte til person eller indspille ny kode i person. Har i går installeret reinstalleret excel, og nu virker det igen, men tak for input.

Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se dropdown

© 2010 - 2024 Dansk Regneark Forum - en del af Excel-regneark.dk