Print side | Luk vindue

multiple oprettelse af seperate grafer

Udskrevet fra: Dansk Regneark Forum
Kategori: Hjælp til regneark.
Forum navn: Generelt
Forum beskrivelse: Hjælp til generel daglig brug af programmet Excel
Web-adresse: https://forum.excel-regneark.dk/forum_posts.asp?TID=2950
Udskrevet den: 27.Apr.2024 kl. 11:11


Emne: multiple oprettelse af seperate grafer
Besked fra: Exit
Emne: multiple oprettelse af seperate grafer
Posteringsdato: 16.Feb.2017 kl. 22:29
''
''Hej 

Jeg sidder med et regneark med flere kolonner og ca 75 rækker. Jeg vil gerne lave grafer for hver enkelt række relateret til bestemte kolonner - der vil løbende komme flere kollonner til med nye data, som også skal indgå i graferne. Så jeg vil gerne have Excel til at trække nye data selv til graferne??? Eller i hvert fald finde en enkel måde at gøre det på - samlet.

Er det muligt at oprette graferne på en gang? Så jeg ikke skal sidde og oprette dem enkeltvis. Jeg har søgt info flere steder, men har ikke fundet noget. 

Jeg er ikke den største computerhaj, så hvis nogen kan hjælpe må det meget gerne forklares grundigt og uden forkortelser, som jeg alligevel ikke kender Embarrassed

Håber nogen kan hjælpe. Tak fordi du læste!
'
'
''



Svar:
Besked fra: Kasper
Posteringsdato: 17.Feb.2017 kl. 12:16
Det jeg tænker kan løse dit problem er en macro.

Men for at man kan lave sådan en skal du næste /topic662.html - upload dit excel ark eller et eksempel på det og et eksempel på hvad du gerne vil have?

For en graf er jo ikke "bare en graf", der findes jo forskellige. men jeg er sikker på at hvis du /topic662.html - uploader du få hjælp :-)


Besked fra: Exit
Posteringsdato: 17.Feb.2017 kl. 14:55
Ok, tak for hjælpen! Smile chrome-extension://lokadhdaghfjbmailhhenifjejpokche/css/content.css" rel="nofollow">


chrome-extension://lokadhdaghfjbmailhhenifjejpokche/css/content.css" rel="nofollow - uploads/1914/Test.xlsx" rel="nofollow - uploads/1914/Test.xlsx

< id="appr-predictions-pin-btn" ="">
Vælg sprog
Arabisk
Walisisk
Dansk
Tysk
Engelsk (australsk)
Engelsk (britisk)
Engelsk (amerikansk)
Engelsk (walisisk)
Spansk
Spansk (amerikansk)
Fransk
Fransk (canadisk)
Islandsk
Italiensk
Hollandsk
Polsk
Rumænsk
Svensk



Print side | Luk vindue