Forleden fik jeg svar på mit første spørgsmål, så nu har jeg fået blod på tanden til noget større.
Jeg er nybegynder i regneark og bruger dem til at skabe overblik over min økonomi. Jeg har forskellige projektmapper (som det kaldes i Excel 2007), som hver især dækker deres økonomi-område. Men nogle af tallene for et område, findes også i andre projektmapper.
Eks.: I projektmappen "Medicin" har jeg et overblik over månedens indkøb, som afsluttes med en månedstotal, som står i F32 for maj (frem til M32 for december). Den total skal også indføres i "Drift" i C8 (til C15 i december) og i "Betalinger" i G29 (til M29 i december). Som det er nu skal jeg åbne hver mappe og skrive tallet manuelt.
Findes der en funktion så Excel kan gøre det for mig hver måned, så snart totalen i den første mappe er udregnet? Jeg kan ikke finde noget i hjælp, da jeg ikke aner hvad jeg skal kigge under.
Hvis ja, så skær venligst forklaringen om hvordan jeg får den til det, ud i pap, da jeg er mere sprogbegavet end matematikbegavet og min basale viden om dette, kan ligge på et meget lille sted :-) :-).
På forhånd tak for hjælpen.