Dansk Regneark Forum
  Hjælp Hjælp  Søg i forum   Arrangementer   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind


Emne lukketBrug af lister i Excel

 Besvar Besvar
Forfatter
Michael Siglev Se dropdown
Bronze bruger
Bronze bruger
Avatar

Medlem: 26.Jun.2012
Land: Danmark
Status: Offline
Point: 23
Direkte link til dette indlæg Emne: Brug af lister i Excel
    Sendt: 21.Dec.2012 kl. 10:19
Hej jeg har brug for at oprette to lister på fanen "forside" i vedhæftede ark.
 
Jeg vil mene at der skal være en liste hvor jeg kan vælge "Project Type", og en anden liste hvor jeg kan vælge "Project Participants"
 
Disse lister skal baseres på fanen "data", således at f.eks ved valg af "Project Type A", kan der i listen "Project Participants" kun vælges Lone, Lex og Richard.
 
Er der nogle der kan hjælpe mig med ovenstående udfordring?
 
På forhånd tak
 
/Michael
 
Til top



Til top
PI Se dropdown
Sølv bruger
Sølv bruger
Avatar

Medlem: 07.Mar.2011
Status: Offline
Point: 294
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24.Dec.2012 kl. 13:02
Hej Michael!
Se vedhæftede regneark med mine forslag til generering af lister. Kan måske være en hjælp i den rigtige retgning.
 
Mvh. PI / Excel 2010
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se dropdown

© 2010 - 2024 Dansk Regneark Forum - en del af Excel-regneark.dk