Dansk Regneark Forum
  Hjælp Hjælp  Søg i forum   Arrangementer   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind


Dato for sidste nulstilling

 Besvar Besvar
Forfatter
Jexcer Se dropdown
Forum Begynder
Forum Begynder


Medlem: 06.Jan.2024
Status: Offline
Point: 1
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jexcer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Dato for sidste nulstilling
    Sendt: 06.Jan.2024 kl. 08:00
Hejsa. Jeg vil høre om der er nogle der kan hjælpe mig her. 

Jeg vil gerne undgå VBA, da computeren skriver den ikke kan gemme automatisk med det (?) 

Jeg står med et datasæt, der optælles. 

Jeg ønsker så at skrive en dato for sidste gang denne optælling er nulstillet (noget i stil med optællingsresultat er på j3, og derfor vil jeg anføre en dato i j4 når den står på "0" i j3, men ikke ændre datoen i j4 til en ny dato før den igen er på "0" i j3. 

Kan I hjælpe med det? Jeg har først mig sammen med Chat GPT, men vi løb konstant ind i I/T, #NAVN?, 0.januar 1900 og cirkulærer referencer.

Venlig hilsen Jexcer
Til top



Til top
Rikk90 Se dropdown
Forum Begynder
Forum Begynder
Avatar

Medlem: 27.Jan.2024
Status: Offline
Point: 1
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rikk90 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29.Jan.2024 kl. 09:26
Chat GPT udvikler sig nu mere og mere. Og de siger endda, at hans kunstige intelligens overstiger effektiviteten af live kommunikation. Måske skulle du kontakte en anden online chat-tjeneste? Under alle omstændigheder kan du finde svaret på dit spørgsmål på internettet.
Til top
LanaQ Se dropdown
Forum Begynder
Forum Begynder
Avatar

Medlem: 29.Jan.2024
Status: Offline
Point: 2
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér LanaQ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29.Jan.2024 kl. 20:45
Dit spørgsmål er meget forvirrende og giver ikke helt mening for mig. Jeg er overrasket over, at ChatGPT ikke var i stand til at hjælpe dig. Måske skulle du stille dine spørgsmål på en enklere måde, hvor trivielt det end lyder. Kunstig intelligens kan hjælpe os på mange måder, men vi må ikke glemme, at den stadig er i læringsfasen og kan begå fejl. Under alle omstændigheder ønsker jeg dig held og lykke! 
Til top
Gaga Se dropdown
Forum Begynder
Forum Begynder
Avatar

Medlem: 26.Jan.2024
Status: Offline
Point: 1
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gaga Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31.Jan.2024 kl. 11:22
Overordnet set giver AI-baserede chatbots mulighed for at automatisere og forbedre brugerinteraktioner. De kan være nyttige værktøjer for virksomheder og give mere effektiv kundeservice. Men chatbots kan også være nyttige for almindelige brugere. For eksempel bruger jeg en ChatGPT talkai
Jeg bruger den til at generere tekster til mit arbejde. Den giver mig svar på en lang række emner med tilstrækkelig præcision og uden misvisende formuleringer.
Til top
LanaQ Se dropdown
Forum Begynder
Forum Begynder
Avatar

Medlem: 29.Jan.2024
Status: Offline
Point: 2
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér LanaQ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01.Feb.2024 kl. 13:03
Jeg er enig med dig. Chatbots som ChatGPT kan gøre livet lettere. De kan ikke kun skrive tekster og generere gode ideer, men også give detaljerede instruktioner om, hvordan man udfører en hvilken som helst opgave. Utroligt, er det ikke!!! Den vigtigste opgave er at lære at give kommandoer og stille spørgsmål korrekt. Og med ChatGPT vil du være i stand til at klare ethvert ukendt job. 
Til top
Arisha65 Se dropdown
Forum Begynder
Forum Begynder
Avatar

Medlem: 01.Feb.2024
Land: Pakistan
Status: Offline
Point: 1
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Arisha65 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01.Feb.2024 kl. 15:44
Kunstig intelligens (AI) giver adskillige fordele. Det gør opgaver hurtigere ved at håndtere gentagne opgaver, sikrer præcis dataanalyse, fungerer 24/7 uden at blive træt og hjælper med at løse komplekse problemer ved at genkende mønstre. AI tilskynder til innovation, reducerer omkostninger gennem automatisering, skræddersy oplevelser til individuelle præferencer, øger sikkerheden i farlige miljøer, lærer og forbedrer over tid og behandler effektivt store mængder data for bedre beslutningstagning.


Til top
Sayman87 Se dropdown
Forum Begynder
Forum Begynder
Avatar

Medlem: 02.Feb.2024
Status: Offline
Point: 1
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sayman87 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02.Feb.2024 kl. 09:55
Det er faktisk et godt emne. ChatGPT-teknologi diskuteres meget nu. Dette er virkelig et gennembrud inden for neurale netværk. I mit arbejde, jeg bruger også online chat til at komme med nogle forudsigelser. Måske er der tjenester, der gør svarene mere korrekt i en online chat. Jeg læser, hvad de skriver her.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se dropdown

© 2010 - 2024 Dansk Regneark Forum - en del af Excel-regneark.dk