Hej Tobler!
Som Bjarnehansen skriver, kan du benytte dig af formlen =ANTAL.ARBEJDSDAGE(startdato;slutdato) og så får du en talværdi der svarer til alle arbejdsdage mandag t.o.m fredag i den givne periode.
Hvis du specifikt kun skal bruge de aktuelle datoer på de aktuelle dage, så skal du blot skrive din start-dato ind og så hive ned så lang tid du har behov for. Når du er færdig med at hive, vil der i bunden opstå en box, hvor du kan vælge hvordan dit fyld skal være.
I denne krydser du "Fyld hverdage" af, og så vil den automatisk sortere ALLE lørdage og søndage ud.
Du kan herefter med fordel skrive dagene ved siden af denne liste, og gentage proceduren; Den virker både for strings (tekst) og datoer.
Jeg har uploadet et billede på imgur, hvor du kan se meget simpelt hvad jeg mener med boxen i bunden. Til venstre, Et sorteret eksempel; Til højre, basis.
Jeg håber dette hjalp.
MVH
Drevsy