Dansk Regneark Forum
  Hjælp Hjælp  Søg i forum   Arrangementer   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind


Emne lukketER Time Manager

 Besvar Besvar
Forfatter
Jannik Se dropdown
Forum Begynder
Forum Begynder


Medlem: 11.Nov.2021
Land: DK
Status: Offline
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Emne: ER Time Manager
    Sendt: 11.Nov.2021 kl. 10:44
Hej Alle,

Ny bruger her. 

Jeg har i noget tid brugt ER Time Manager til at holde styr på min virksomheds time-sags-regnskab. Det fungerer glimrende, hvis man får registreret alting løbende i løbet af dagen. MEN, normalvis fungerer det desværre sådan at vi i vores kalender skriver dagens aktivitet ned, og så, enten ved slutningen af dagen, eller måske endda efter et par dage, registrerer tiden i programmet. På det tidspunkt bliver indtastningen en smule usmidig, da indtastningsfelterne for dato og klokkeslæt skal slettes manuelt inden man kan indtaste en ny dato/klokkeslæt. Det ville være temmelig meget hurtigere/smidigere for os, hvis vi kunne indtaste de nye værdier oveni de gamle for at erstatte dem. Altså en overskrivningsfunktion.

Jeg synes jeg har prøvet lidt af hvert, men dette tilsyneladende simple problem bliver ved med at drille mig.

Er der nogen andre brugere af programmet, som har en løsning til mig?

På forhånd tak. :-)

Mvh Jannik
Til top



Til top
Allan Se dropdown
Forum Admin
Forum Admin
Avatar
Forum Admin

Medlem: 03.Feb.2010
Land: Danmark
Status: Offline
Point: 10329
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22.Nov.2021 kl. 19:47
Hej Jannik

Jeg har lavet en ændring af programmet, så det burde virke som du ønsker (eller som jeg tror du ønsker Smile)

Klikker du på dato eller tidsfelter som er udfyldt, markeres indholdet og du kan "taste oveni". 
Dobbeltklikker du på dato eller tidsfelter, kan du redigere dem. 

Prøv det lige af og vend gerne tilbage med om du kan bruge det.

//Allan
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se dropdown

© 2010 - 2024 Dansk Regneark Forum - en del af Excel-regneark.dk