Dansk Regneark Forum
  Hjælp Hjælp  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind


Formater

 Besvar Besvar
Forfatter
JMG1975 Se dropdown
Forum Begynder
Forum Begynder
Avatar

Medlem: 05.Aug.2021
Land: Danmark
Status: Offline
Point: 13
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JMG1975 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Formater
    Sendt: 22.Maj.2026 kl. 11:00
Hej

Jeg har lavet en kolonne (med navnet speciel) hvor jeg samler data fra tre felter ved hjælp af =A1&"-"D1.. osv

Det ene er et datofelt.. Men ude hvor den samler det laver den datoformatet om til et 5-cifret tal :-(
(se vedhæftet billede)


Hvordan ændre jeg det ?
Til top



Til top
Hans K. Se dropdown
Guld bruger
Guld bruger


Medlem: 04.Apr.2019
Land: Danmark
Status: Offline
Point: 1608
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Hans K. Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22.Maj.2026 kl. 12:02
Til top
JMG1975 Se dropdown
Forum Begynder
Forum Begynder
Avatar

Medlem: 05.Aug.2021
Land: Danmark
Status: Offline
Point: 13
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JMG1975 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25.Maj.2026 kl. 11:31
Mange tak :-)

Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se dropdown

© 2010–2026 Dansk Regneark Forum – en del af Excel-regneark.dk