Sub FindKommentar() hvad = Application.InputBox("", "Find hvad") Selection.SpecialCells(xlCellTypeComments).Select For Each c In Selection If c.Comment.Text Like "*" & hvad & "*" Then c.Comment.Visible = True Next End Sub
Jeg anvender Excel 2016 DK. Hvad anvender DU ? HUSK TILBAGEMELDING !!!
Sub d_test() ' skjuler allerede synlige kommentar For i = 1 To ActiveSheet.Comments.Count ActiveSheet.Comments(i).Visible = False Next
' vis kommentar som indeholder søge tekst b = InputBox("Skriv den tekst som skal søges", "Søg i kommentar") For i = 1 To ActiveSheet.Comments.Count a = ActiveSheet.Comments(i).Text If InStr(UCase(a), UCase(b)) > 0 Then ActiveSheet.Comments(i).Visible = True End If Next
Medlem: 18.Mar.2012
Land: Danmark
Status: Offline
Point: 29
Sendt: 25.Mar.2012 kl. 19:01
Jeg koblede makroen til en knap , den finder fint de kommentarer jeg søger og åbner demmen nu kan jeg ikke komme ud af det igen, hvis jeg lader søgeteksten forblive blank , så åbner den bare alle kommentarer
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare beskeder i dette forum Du kan ikke slette dine beskeder i dette forum Du kan ikke redigere dine beskeder i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum