Forfatter |
Emne Søg Emne funktioner
|
SLH
Forum Begynder
Medlem: 09.Jun.2016
Land: Danmark
Status: Offline
Point: 5
|
Emne: Formel hjælp til afskrivning Sendt: 09.Jun.2016 kl. 16:49 |
Hej folkens...., Jeg arbejder på et lille excel ark der skal bruges som et maskin/anlægskartotek med afskrivninger m.m.! For at for at effektivisere afskrivningsdelen, er på jagt efter en formel som kan "automatisere" udregningerne af afskrivninger pr. måned på den enkelte maskine. Info står i billedet.
|
|
|
|
|
SLH
Forum Begynder
|
Sendt: 09.Jun.2016 kl. 16:54 |
Hermed større billede:
|
|
EXCELGAARD
Platin bruger
Medlem: 27.Dec.2012
Land: Denmark
Point: 5476
|
Sendt: 10.Jun.2016 kl. 07:44 |
Jeg kan simpelthen ikke læse dine billeder, men afskrivninger er en af mine spidskompetencer, og jeg har lave 100vis af sådanne anlægskartoteker gennem tiden... ...så, hvis du uploader dit regneark, har jeg meget svært ved at tro, at jeg ikke kan hjælpe dig
|
Husk, at trykke på [Tak], hvis du kan lide et indlæg. Husk, at trykke på [Accepteret Svar], hvis du kan bruge et løsningsforslag.
|
|
SLH
Forum Begynder
|
Sendt: 10.Jun.2016 kl. 14:29 |
Tusind tak for dit svar, uha, kan godt se det er lidt svært at tyde de små billeder her på skærmen Den driller ved uploading af billeder Må jeg evt. sende det i en mail til dig? Det kunne være SÅ stor en hjælp hvis du kunne løse den manglende formel
|
|
EXCELGAARD
Platin bruger
|
Sendt: 11.Jun.2016 kl. 13:44 |
Sorry, at jeg først svarer nu - var til firmaets årlige sommerfest i går Men, ja: Send det til mig, og jeg skal nok kigge på det...
|
Husk, at trykke på [Tak], hvis du kan lide et indlæg. Husk, at trykke på [Accepteret Svar], hvis du kan bruge et løsningsforslag.
|
|
EXCELGAARD
Platin bruger
|
Sendt: 14.Jun.2016 kl. 07:49 |
Husk, at markere spørgsmålet som besvaret, hvis du har fået løst dit problem...
|
|
|