uploads/2250/TEST.xlsm - Hej excel-eksperter
uploads/2250/TEST.xlsm -
uploads/2250/TEST.xlsm - Jeg har denne udlejningsplan som jeg står for i vores lokale teltforening.
Jeg vil dog gerne have den modificeret så jeg ikke skal skrive info flere gange for at minimere indtastningsfejl.
Det jeg forstiller mig er at (se vedhæftet fil, så giver det bedre mening)
Jeg indtaster oplysninger i prislisten (navn, dato, ect.)
uploads/2250/TEST.xlsm -
uploads/2250/TEST.xlsm - Gemmer denne som kopi og omdøber den faktura "1"
Går ind i udlejningsplanen og under f.eks D24 skriver 1 og nu henter den så de dataer fra "1" ind i udlejningsplanen.
uploads/2250/TEST.xlsm -
uploads/2250/TEST.xlsm - Har været ved at arbejde på denne
=HVIS(INDIREKTE("'C:\Users\Rasmus\2018\Udlejning\["&$D$24&".xlsx]Prisliste'!D4")="";"";INDIREKTE("'C:\Users\Rasmus\2018\Udlejning\["&$D$24&".xlsx]Prisliste'!D4"))
Men jeg kan ikke finde ud af at omskrive den så den undersøger D24 og står der 1 så henter den info fra ark 1.
Jeg skal desuden have lavet det sådan at arket skjuler alt på nær udlejningsplanen da denne sendes ud til vores medlemmer og de ikke skal have adgang til det andet.
Jeg er i tvivl om hvordan jeg skal gribe situationen an, og hvilke løsninger der vil være at fortrække.
Excel kan jo mange ting, og jeg er ikke en ørn til det men synes det er sjovt og udfordrende, især når tingene lykkedes.
Så håber at i kan guide mig i den rigtige retning og være behjælpelige med en løsning.
/Rasmus