Bank er ufatteligt individuelt, og der må min anbefaling være, at gå rundt og 'stemme dørklokker', og finde den bank, som I, både, mener giver jer det bedste tilbud, og giver jer den bedste fair behandling.
Med hensyn til regnskabsprogram vil jeg helt grundlæggende anbefale jer, at holde jer langt væk fra de web-baserede programmer, da de ikke tillader at man trækker data fra dem over i Excel (og, dette er jo et Excel forum).
Det eneste web-baserede regnskabsprogrammer tillader, er, eksport fra regnskabsprogrammet til en Excel fil, og dette vil med tiden blive en hæmsko (ikke kun set med Excel øjne, men også med hensyn til rapportering og analyser, men der er vi nok ikke helt endnu :-)).
Omvendt, så er de web-baserede regnskabsprogrammer typisk de billigste, og kan sikkert godt benyttes de første 5-6 år, og sikkert også mere, hvis virksomheden ikke vokser sig for stor.
Så, umiddelbart vil jeg anbefale et web-baserede regnskabsprogram, selvom jeg inderst inde hader dem (igen: Set med Excel øjne :-))