Hej Jens Erik
Tak for dit forslag, og må sige, jeg er imponeret.
Jeg er så blevet en smule klogere på den reelle opgave....
Der er stadig 13 borde, 26 deltagende, hvor der ved hvert bord, sidder to mennesker og holder møde, og der holdes 7 møder på en dag, så det vil sige alle kommer ikke til at holde møde med hinanden. Så kan man lave en matrix hvor de f.eks holder møde med 7 hver.
Et ønske hertil er faktisk, at nogen faktisk godt ved hvem de vil holde møde med, så de på en eller anden måde kan parres, det samme gør sig gældende at der er folk som ikke vil parres.
Det er forretningsmøder, og der er mange forskellige brancher repræsenteret, derfor vil det være bedst at kunne parre dem som vil have en interesse i at holde møde sammen. Pt gøres dette ved at man sidde og skrive et dokument og parre dem nærmest som med Zoduko, og det tager gerne en 12 timer at matche mødedeltagerne.
Det er selvfølgelig ikke sikkert at alle kan få det de gerne vil have, men kunne man lave noget som gav et godt forslag til hvordan mødestrukturen ville kunne se ud.....
Ved ikke om det bliver for komplekst nu. Men kunne kan lave matrixen så de holder syv møder og de ikke alle mødes med hinanden, det vil være en god start vil jeg mene.....
Ser frem til at høre fra dig.....
og tak for din indsats indtil videre....
De venligste hilsner
Allan