Dansk Regneark Forum
  Hjælp Hjælp  Søg i forum   Arrangementer   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind


Fremhæv egne events i Excel-forums kalender

 Besvar Besvar
Forfatter
bolvig Se dropdown
Forum Begynder
Forum Begynder


Medlem: 28.Jan.2021
Land: danmark
Status: Offline
Point: 2
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bolvig Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Fremhæv egne events i Excel-forums kalender
    Sendt: 29.Aug.2024 kl. 11:24
Hejsa
Jeg har brugt Excel-forums kalender til at lave en lille plan for mit team. Det er gået fint med at lave mine egene events i det tilhørende ark, og de står fint i kalenderesn. Jeg kunne dog godt tænke mig at de dage, hvor vi har events er fremhævet, da de ligner helligdagene i formattering. Jeg kan kun se at jeg kan gøre det manuelt ved hver enkelt event, er der nogen der kender e smart løsning?
Til top



Til top
Hans K. Se dropdown
Guld bruger
Guld bruger


Medlem: 04.Apr.2019
Land: Danmark
Status: Offline
Point: 1437
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hans K. Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29.Aug.2024 kl. 17:06
Såvidt jeg kan se kræver det "Unprotect workbook" hvilket på sin side kræver password.
Til top
Bjarnehansen Se dropdown
Platin bruger
Platin bruger
Avatar

Medlem: 20.Nov.2011
Land: DK
Status: Offline
Point: 5563
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bjarnehansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29.Aug.2024 kl. 18:09
Husk, at trykke på [Tak], hvis du kan lide et indlæg.
Husk, at trykke på [Accepteret Svar], hvis du kan bruge et løsningsforslag.
Med venlig hilsen - Bjarne Hansen - Microsoft 365 DK
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se dropdown

© 2010 - 2024 Dansk Regneark Forum - en del af Excel-regneark.dk