Jeg er ved at lave en liste over arbejdstimer for lærene her på min arbejdsplads.
Lige nu sættes baggrundsfarven for det nedenstående ind manuelt, det vil jeg gerne have automatiseret.
Jeg kan sagtens få det til at virke på kun den celle det udregnes fra, men problemet opstår i de andre celler hvor der står en værdi som er blevet regnet sammen til den værdi farven skal udgår fra.
Mindre end 0 skal være gul
Mellem 0 og 100 skal være grøn
Mellem 100 og 200 skal være hvid
Større end 200 skal være rød
Mit spørgsmål er om det er muligt at definere de andre celler så de selv blive den farve den gældene celle er.
Kan desværre ikke uploade nogen fil, da jeg har begrænset adgang til internettet.
Sådan ser arket ud.
A1 - Nr.
B1 - Navn
C1 - Omregnet timer forrige måned
D1 - Samlet dage forrige måned
E1 - §Timer
F1 - Øvelser
G1 - Fridage
H1 - Merearbejde
I1 - Ferie
J1 - Særlig ferie
K1 - Omregnet timer (Denne celle udgør farven)
L1 - Samlet dage
M1 - Ændringer i forhold til sidste måned.