Medlem: 30.Okt.2013
Land: Danmark
Status: Offline
Point: 11
Emne: Timeberegning ved flere rækker Sendt: 30.Okt.2013 kl. 14:07
Hej
Jeg sidder og skal have lidt hjælp omkring timeberegning. Jeg har brug for at ud fra en bestemt navn/medarbejdernummer at beregne sammenlagt tid, således
2211 Jan hansen møder kl. 0800 - 1600 dette giver jo 8 timer
2211 Jan hansen møder samme dag kl. 2000 - 2200 dette giver 2 timer
Nu skal jeg så i en linie sammenlægge timerne, således at det kun er ham der bliver registreret for dem.
Husk, at trykke på [Tak], hvis du kan lide et indlæg. Husk, at trykke på [Accepteret Svar], hvis du kan bruge et løsningsforslag. Med venlig hilsen - Bjarne Hansen - Microsoft 365 DK
Sendt: 30.Okt.2013 kl. 21:48
hej igen
jeg har oplysninger. Men problemet er at det der står i den er noget jeg ikke må videregive på grund af personlige oplysninger. Så jeg ved ikke hvordan jeg skal få det hele forklaret.
Sendt: 04.Nov.2013 kl. 01:14
Hej
Jamen det var jo lige der skulle til. Nu har jeg bare lige det problem at der hvor jeg skal bruge det, virker det ikke. Ved ikke om jeg må spørge, men gør det alligevel. Kan jeg sende filen til dig direkte eller skal den den her vej rundt.
Men det du har foreslået virker super, i den fil du har fået :)
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare beskeder i dette forum Du kan ikke slette dine beskeder i dette forum Du kan ikke redigere dine beskeder i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum