Hej Kloge Excel mennesker!
Jeg er nystartet enkeltmandsvirksomhed, og har lidt bøvl med det kære excel! Jeg søger er dokument til timeregistrering hos hver enkelt kunde. Arket skal indeholde følgende:
- Selvfølgelig dato
- Indtastning af mødetidspunkt og sluttidspunkt!
- Et hvor pausen kan skrives ind hvis denne holdes.
- Et felt til overtid 1 ( De første to timer ) & et felt til overtid 2 ( Alt ud over de første to timer. )
- Timeprisen.
- Og så selvfølgelig en udregning til det totale beløb jeg kan videreføre til mine fakturaer.
uploads/1016/Timer_Template.xlsx - uploads/1016/Timer_Template.xlsx
Har rodet lidt med vedhæftet fil, dog vil jeg have følgende ændret, men kan ikke gennemskue koderne!
- Pause skal tilføjes
- Starttid 2 & Sluttid 2 fjernes.
- Sygdom & Ferie Fjernes
- Overtid 1 skal kun gælde de første 2 timer ud over normaltimer
- Overtid 2 tilføjes de resterende timer med 2x timeprisen!
Nogen der kan hjælpe så jeg kan få sendt mine første fakturaer! :)
Med venlig hilsen:
Mads Bank Kristensen