Dansk Regneark Forum
  Hjælp Hjælp  Søg i forum   Arrangementer   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind


Emne lukketNogen anbefalinger til bedste Regnskabsprogram?

 Besvar Besvar
Forfatter
DavidKjær Se dropdown
Forum Begynder
Forum Begynder


Medlem: 23.Aug.2019
Land: Danmark
Status: Offline
Point: 4
Direkte link til dette indlæg Emne: Nogen anbefalinger til bedste Regnskabsprogram?
    Sendt: 23.Aug.2019 kl. 11:55
Hej
Min kammerat og jeg er i gang med at undersøge muligheder for at åbne en lille Café på Vesterbro, da vi begge er færdig uddannet med fast job.
Vi undersøger dog nu muligheden for at state et nyt koncept op som ikke er i området, og vi er derfor blandet andet i gang med at undersøge de lidt praktiske muligheder i form af regnskabsprogrammer, erhvervs konto mm.

Dertil vil jeg høre om nogen her inde kan anbefale et godt regnskabsprogram?
Det gør naturligvis ikke noget hvis det er gratis til at starte med, da vi har nok udgifter i opstarts perioden.
Vi har begge kigget på lidt forskelligt, her i blandt https://www.billy.dk/ men vi er meget interesseret i og høre om nogen andre kender til et andet program som de kan anbefale? Hvis der derudover er nogen som kan anbefale den bedste bank til at have en erhvervs konto så vil vi også blive utrolig glade.

På forhånd tak

Bedste hilsner
David og Jonathan
Til top



Til top
InfoTAL Se dropdown
Sølv bruger
Sølv bruger
Avatar

Medlem: 05.Okt.2017
Land: DK, 6900
Status: Offline
Point: 376
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23.Aug.2019 kl. 12:21
Til DavidKjær.

Der findes jo andre, og her kan nævnes DINERO med bogføringsprogram både gratis og mod betaling - afhængig af krav/version. (Regnskab ska vise: "Retvisende billede")
Bankvalg afhænger af mange forhold...
Godt med kendskab til Excel og samtidig virkelyst giver grundlag.
InfoTAL
v/H.C.
Bruger Excel 2021 DK, 64 bit.
Svar gives/modtages..
Accepteret løsning: MARKER tråden med TAK/Accepteret svar
s.e.&o.
Til top
EXCELGAARD Se dropdown
Platin bruger
Platin bruger


Medlem: 27.Dec.2012
Land: Denmark
Status: Offline
Point: 5412
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23.Aug.2019 kl. 13:30
Bank er ufatteligt individuelt, og der må min anbefaling være, at gå rundt og 'stemme dørklokker', og finde den bank, som I, både, mener giver jer det bedste tilbud, og giver jer den bedste fair behandling.

Med hensyn til regnskabsprogram vil jeg helt grundlæggende anbefale jer, at holde jer langt væk fra de web-baserede programmer, da de ikke tillader at man trækker data fra dem over i Excel (og, dette er jo et Excel forum).
Det eneste web-baserede regnskabsprogrammer tillader, er, eksport fra regnskabsprogrammet til en Excel fil, og dette vil med tiden blive en hæmsko (ikke kun set med Excel øjne, men også med hensyn til rapportering og analyser, men der er vi nok ikke helt endnu :-)).

Omvendt, så er de web-baserede regnskabsprogrammer typisk de billigste, og kan sikkert godt benyttes de første 5-6 år, og sikkert også mere, hvis virksomheden ikke vokser sig for stor.

Så, umiddelbart vil jeg anbefale et web-baserede regnskabsprogram, selvom jeg inderst inde hader dem (igen: Set med Excel øjne :-))
Husk, at trykke på [Tak], hvis du kan lide et indlæg.
Husk, at trykke på [Accepteret Svar], hvis du kan bruge et løsningsforslag.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se dropdown

© 2010 - 2024 Dansk Regneark Forum - en del af Excel-regneark.dk