Dansk Regneark Forum
  Hjælp Hjælp  Søg i forum   Arrangementer   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind


Emne lukketÆndre fra Engelsk til Dansk

 Besvar Besvar
Forfatter
Bach Se dropdown
Forum Begynder
Forum Begynder


Medlem: 23.Jun.2011
Land: Danmark
Status: Offline
Point: 4
Direkte link til dette indlæg Emne: Ændre fra Engelsk til Dansk
    Sendt: 28.Jul.2020 kl. 19:22
Hej

Jeg er nu nået et langt stykke i at få ændret en salgs og marketings plan på engelsk som jeg har modtaget på et online forløb.

Nu står jeg med disse udfordringer

1 - jeg kan ikke finde ud af og ændre de engelske måneder til dansk uden at det skaber fejl i nogle formler

2. Så er der lavet et filter som jeg ikke kan finde ud af og ændre. Når jeg i Kolonnen PRODUKTER TIL SALG vælger et nuværende Produktet i  rullefeltet så er der et beløb koblet til dette produkt (som jeg ikke kan se) og så bliver der automatisk trukket nogle procenter fra som er i de næste 3 celler  som automatisk udregner et beløb der kommer frem i feltet BEREGNET MÅL.

Jeg er indforstået med at dette helt sikkert skal ses for at det måske giver bedre mening.

Men er der en som kan hjælpe mig?
Til top



Til top
fiajakt Se dropdown
Bronze bruger
Bronze bruger


Medlem: 05.Okt.2017
Land: Danmark
Status: Offline
Point: 76
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29.Jul.2020 kl. 07:20
Det er nemmere at forstå, hvis du uploader en file.

mvh kjeld
Til top
Bach Se dropdown
Forum Begynder
Forum Begynder


Medlem: 23.Jun.2011
Land: Danmark
Status: Offline
Point: 4
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31.Jul.2020 kl. 06:39
Ja - det tænkte jeg nok Kjeld

Jeg har selv løst det med filteret og udregningen - så det er kun de engelske måneder jeg gerne vil have hjælp til at få ændret til dansk.

Her er et link til Googel Sheet online https://docs.google.com/spreadsheets/d/e/2PACX-1vRaNihPkiKaB9S1h4riOGQZu62LlokaEC7IMfNUghbPcKC0H20Eb7j8JFYp1PUvgm8f5IhkXdrlvVa2/pubhtml

Og det er på fanebladet Mål og Fremskrivning + hver måned i kvt. hvor der står måneden i hvert skema i øverste venstre hjørne.

Jeg sender en fil ud til den som vil hjælpe mig.

Hilsen Rie
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se dropdown

© 2010 - 2024 Dansk Regneark Forum - en del af Excel-regneark.dk