Dansk Regneark Forum
  Hjælp Hjælp  Søg i forum   Arrangementer   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind


Emne lukketOpret mappe i drev via celleværdier

 Besvar Besvar
Forfatter
Mathilde Se dropdown
Forum Begynder
Forum Begynder


Medlem: 09.Mar.2022
Land: Danmark
Status: Offline
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Emne: Opret mappe i drev via celleværdier
    Sendt: 09.Mar.2022 kl. 12:15
Hej

Er det muligt at lave en knap eller lignende, som konverterer en celleværdi (ved markering af samme) til en mappe/eksternt drev? 

I så fald, hvordan?
Har fulgt en masse videoer på youtube, men disse løsninger er ikke særligt brugervenlige, da medarbejderne i firmaet blot skal kunne markere og trykke "gem på drev" og ikke ind at rode i udviklingsfunktionen for at oprette mappen :-)


God dag,

Db 
Mathilde
Til top



Til top
pernillehogh Se dropdown
Forum Begynder
Forum Begynder
Avatar

Medlem: 17.Maj.2022
Status: Offline
Point: 3
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12.Aug.2022 kl. 08:47
Hej Mathilde, det ved jeg faktisk ikke om det er, men jeg håber at du har fundet hjælp et sted på samme måde som møbler passer godt ind i hjemmet for indretningen som er fuld af sofaer, stole, reoler og andre møbler. Nutidig indretning er noget svært noget og kan være interessant at få til at passe ind i tidens ånd hvor genanvendelige møbler og især flotte stole vil passe ind bag hjemmets fire vægge. Stole som kan komme i mange forskellige typer af materialer, egetræsstole og valnødstole fra f.eks. FDB Møbler eller Børge Mogensen. En FDB Møbel stol er noget helt særligt som kan være designet af mange forskellige møbeldesignere. F.eks. Vil en Børge Mogensen spisebordsstol fra FDB Møbler være noget af det flotteste man kan finde.

Jeg håber det hjælper!
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se dropdown

© 2010 - 2024 Dansk Regneark Forum - en del af Excel-regneark.dk