Hej.
Er helt ny herinde på forum - fedt der er et sted, man kan henvende sig, tak for det.
Jeg har udarbejdet en hold- og medlemsliste (vedlagt) til brug for foreninger.
Meningen er, at man som forening, øverst i arket, kan oprette alle sine hold og sætte data på disse (navn, holdstart, holdafslutning, timer pr. uge, uger uden aktivitet og betaling pr. medlem for deltagelse på holdet).
Når man har udfyldt et hold, kan man, nederst i arket tilføje alle sine medlemmer og koble det enkelte medlem på det enkelte hold. Medlemmet får da automatisk holdets data.
Til højre beregnes foreningens tilskud.
Dét jeg godt kunne tænke mig var:
- det blev muligt, i kolonne F, at koble et medlem på flere hold (fx Badminton OG Fodbold)
SAMTIDIG med:
- at de samlede aktivitetstimer for disse to hold fremgår ud for medlemmet i kolonne "G"
- at de samlede kontingentbetalinger for disse to hold fremgår ud for medlemmet i kolonne "I"
Det er noget med lidt VBA kode også tror jeg i forhold til at kunne vælge flere ting på en liste, men da jeg i forvejen har en VBA kode tilknyttet, så går jeg lidt død i det.
uploads/3012/Hold-_og_medlemsliste_-_forum.xlsm - SE FIL
Excel 2021, Version 2108