Forfatter |
Emne Søg Emne funktioner
|
tomchri
Forum Begynder
Medlem: 08.Sep.2017
Land: Danmark
Status: Offline
Point: 5
|
Emne: Mærkelig formatering Sendt: 08.Sep.2017 kl. 16:00 |
Hej Jeg har for nylig indsat et billede i mit excel. Og lige siden, har excel opført sig mærkeligt, ved at lave sorte formaterings linjer.
Jeg har unistall og nyinstalleret mit office.
Men problem består fortsat.
|
|
|
|
|
EXCELGAARD
Platin bruger
Medlem: 27.Dec.2012
Land: Denmark
Point: 5470
|
Sendt: 10.Sep.2017 kl. 11:21 |
Prøv, at uploade dit regneark, så vi kan se, hvad der sker...
|
Husk, at trykke på [Tak], hvis du kan lide et indlæg. Husk, at trykke på [Accepteret Svar], hvis du kan bruge et løsningsforslag.
|
|
tomchri
Forum Begynder
|
Sendt: 10.Sep.2017 kl. 11:40 |
på mit skærmbillede er der uploadet et billede :)
|
|
tomchri
Forum Begynder
|
Sendt: 10.Sep.2017 kl. 11:42 |
|
|
Bjarnehansen
Platin bruger
Medlem: 20.Nov.2011
Land: DK
Point: 5585
|
Sendt: 10.Sep.2017 kl. 11:54 |
det er ikke til sige hvad der sker ud fra et billede af skærmen...
|
Husk, at trykke på [Tak], hvis du kan lide et indlæg. Husk, at trykke på [Accepteret Svar], hvis du kan bruge et løsningsforslag. Med venlig hilsen - Bjarne Hansen - Microsoft 365 DK
|
|
EXCELGAARD
Platin bruger
|
Sendt: 10.Sep.2017 kl. 12:27 |
Man kan ikke bruge et billede, til at se, hvad der sker - kun til at se, hvad der er sket... ...det er ikke helt det samme.
|
Husk, at trykke på [Tak], hvis du kan lide et indlæg. Husk, at trykke på [Accepteret Svar], hvis du kan bruge et løsningsforslag.
|
|
tomchri
Forum Begynder
|
Sendt: 10.Sep.2017 kl. 12:44 |
Jeg får sorte streger i mit regneark. Og stregerne følger ikke cellerne.
Jeg er ikke selv nogen novice i Excel regneark, men dette har jeg aldrig set.
|
|
Bjarnehansen
Platin bruger
|
Sendt: 10.Sep.2017 kl. 12:54 |
ok men vi nød til at se dit ark hvis vi skal kunne se hvor de kommer fra de sorte streger....
|
Husk, at trykke på [Tak], hvis du kan lide et indlæg. Husk, at trykke på [Accepteret Svar], hvis du kan bruge et løsningsforslag. Med venlig hilsen - Bjarne Hansen - Microsoft 365 DK
|
|
tomchri
Forum Begynder
|
Sendt: 10.Sep.2017 kl. 13:00 |
/uploads/2041/excel_m%C3%A6rkelig_formattering.JPG" rel="nofollow">uploads/2041/excel_mærkelig_formattering.JPG
det er her
|
|
Bjarnehansen
Platin bruger
|
Sendt: 10.Sep.2017 kl. 13:14 |
det er stadigvæk et billede af dit ark, du må upload selve arket så vi kan se koden i det ellers er det svært for os at hjælpe....
|
|
|
EXCELGAARD
Platin bruger
|
Sendt: 11.Sep.2017 kl. 07:01 |
Jeg tror, at det er din Excel installation, der er noget i vejen med.
De mærkelige streger er ikke kun i cellerne, men også i elementer i brugerfladen - altså er det ikke en formatering, men Excel, der opfører sig mærkeligt.
På at reparere din Excel installation, og se, hvad der sker. Det kan måske, men næppe, også være selve regnearksfilen, der er korrupt - prøv, at reparere selve regnearksfilen, og se, hvad der sker.
Virker dette ikke, så er vi altså nødt til at have selve regnearksfilen, at arbejde med.
|
|
|