Hej,
jeg vil gerne gemme en excel fil som pdf på vores firma onedrive, jeg vil gerne have den gemmer ved en knap og evt sletter enkelte celler som er udfyldt med aktuelle data, arket skal gerne starte som ikke udfyldt næste gang det skal bruges.
jeg har det til at fungerer med gem excel men ikke pdf
Sub nextInvoice()
Range("b5:b16").ClearContents
Range("e14:e15").ClearContents
Range("f14:f15").ClearContents
End Sub
Sub saveInvwithneName()
Dim NewFN As Variant
Dim CurrUserPath As String
CurrUserPath = Environ("USERPROFILE")
ActiveSheet.Copy
NewFN = CurrUserPath & "\MOBA Mobile Automation AG\MOBA DENMARK - Dokumenter - Dokumenter\16-kontor\diæter\diæter2023\" & Range("b2") & " - " & Range("b5") & " - " & Range("b6") & " - " & Range("b13") & " - " & Range("b14").Value & ".xlsx"
ActiveWorkbook.SaveAs NewFN, FileFormat:=xlWorkbookDefault
ActiveWorkbook.Close
MsgBox "Vareforbruget gemmes.... Undersøg evt. om excel dokumentet er gemt \Dokumenter - Dokumenter\16-kontor\diæter\diæter2023 ", vbInformation
nextInvoice
End Sub
er der en som kan hjælpe ?