Dansk Regneark Forum
  Hjælp Hjælp  Søg i forum   Arrangementer   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Visning af brug af biler (eller andre resurser)

Besvar Besvar
Forfatter
Morseper Se dropdown
Forum Begynder
Forum Begynder

Medlem: 28.Jan.2025
Land: Danmark
Status: Offline
Point: 1
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Morseper Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Visning af brug af biler (eller andre resurser)
    Sendt: 28.Jan.2025 kl. 09:40
Vi er ved at lave logbog over brug af vores biler, så vi kan få et reelt overblik over, hvor meget vi bruger dem.
Jeg vil gerne kunne vise i diagramform, hvor meget vores biler er i brug. Gerne i form af en tidslinje (ca. en måned), hvor man først og fremmest kan se, hvor mange biler, der er i brug på ethvert givent tidspunkt (1. prioritet), samt også gerne hvilke biler, der drejer sig om fx ved, at de har hver deres farve i diagrammet (2. prioritet).

Nogen, der har ide til, hvordan det kan gøres?

Jeg har vedhæftet ark med eksempeldata. Det er en lidt begrænset datamængde, for vi er først begyndt at føre logbog i fredags.  uploads/3127/Eksempel.xlsx - uploads/3127/Eksempel.xlsx
Til top

Til top
Krogsgaard Se dropdown
Sølv bruger
Sølv bruger

Medlem: 26.Apr.2024
Land: Danmark
Status: Offline
Point: 197
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Krogsgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28.Jan.2025 kl. 10:40
Hej 
Linket virker ikke hos mig
Måske kunne du bruge denne færdige model
Jeg ville bruge MS forms til altmulig log, Med en Qr kode kan alle bruger af bilen nemt tilkendegive at bilen er i brug, km ....
Vi bruger denne form for log til rengøring, produktions log, indkøb, medarbejder tilfredshed, årlig pendler km....Logs går direkte i excel
Andre muligheder kunne være List apps der er med i office pakken Det tager 20 min at lave en app på denne måde.
Niels Krogsgaard Otten
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se dropdown

© 2010 - 2025 Dansk Regneark Forum - en del af Excel-regneark.dk