Dansk Regneark Forum
  Hjælp Hjælp  Søg i forum   Arrangementer   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

PDF to Excel

Besvar Besvar
Forfatter
Tor4Every1 Se dropdown
Bronze bruger
Bronze bruger

Medlem: 15.Mar.2021
Land: Danmark
Status: Offline
Point: 69
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tor4Every1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: PDF to Excel
    Sendt: 29.Jan.2025 kl. 08:44
Hej Alle, 

Jeg har en pdf tabel visning som bliver ved med ikke at ville konventer om rigtig. 

Jeg har prøvet at lave filen om til billede og lave en OCR,  men denne var også uden succes, 
Nogen der kan være behjælpelig med at fortæller hvordan man får disse filer om i excel

Til top

Til top
Krogsgaard Se dropdown
Sølv bruger
Sølv bruger

Medlem: 26.Apr.2024
Point: 197
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Krogsgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29.Jan.2025 kl. 10:19
Denne fil er krypteret Det er der sikret en grund til.
Vi kan godt åbne indtil data. jeg er dog ikke sikker på at alle i verden skal have adgang til disse data.
Et eksempel på at det kan lade sig gøre.uploads/3092/SG2_Punkt_sammenligning_N-Factory.xlsx
Niels Krogsgaard Otten
Til top
Tor4Every1 Se dropdown
Bronze bruger
Bronze bruger

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tor4Every1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29.Jan.2025 kl. 10:24
Hej Krog,  

Det er egentligt et internt dokument,  men vores ene program, sender den ud i tabelformat som er krypteret.  

Er det noget du kan hjælpe med på 4 filer . ?  
Til top
Tor4Every1 Se dropdown
Bronze bruger
Bronze bruger

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tor4Every1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29.Jan.2025 kl. 11:20
løst med denne hjemmeside. 

Hvor man kan tage snap billede win+shift+s  af sin tabel og lave det om til TSV og kopiere det direkte ind i Excel.  

Hvis nogen skal have hjælp .  (Er jeg til rådighed) 
Til top
Krogsgaard Se dropdown
Sølv bruger
Sølv bruger

Medlem: 26.Apr.2024
Point: 197
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Krogsgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29.Jan.2025 kl. 12:30
Perfekt

Niels Krogsgaard Otten
Til top
maxzpad Se dropdown
Guld bruger
Guld bruger

Medlem: 04.Aug.2016
Point: 717
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér maxzpad Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14 timer 35 minutter siden kl. 10:09
@Krogsgaard
Vil du fortælle om den anvendte metode til at åbne ind til de krypterede data?
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se dropdown

© 2010 - 2025 Dansk Regneark Forum - en del af Excel-regneark.dk