Dansk Regneark Forum
  Hjælp Hjælp  Søg i forum   Arrangementer   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSammenkæd 2 excel ark i et word dokument

Besvar Besvar
Forfatter
Knud Se dropdown
Bronze bruger
Bronze bruger

Medlem: 19.Okt.2010
Land: Danmark
Status: Offline
Point: 60
Direkte link til dette indlæg Emne: Sammenkæd 2 excel ark i et word dokument
    Sendt: 05.Apr.2017 kl. 14:41
Hej

Jeg må gi op, jeg kan ikke, og jeg ved ikke om jeg ligger den det rigtige sted, men nu håber jeg er her er nogle kloge hoveder som kan hjælpe mig.

Jeg har et Word dokument, dette er en kontrakt, i den kontrakt har jeg indsat et regneark med indsæt speciel metoden, så regnearket kan regne, alt er godt. MEN nu er der så mange linjer i regnearket at det ikke kan være på en side i Word, så nu skal mit regneark deles i 2 og derefter sættes ind i Word, men jeg kan ikke få det til at regne når det er delt, kun den del som har sum totalen, den regner, men kun summen i den ene.

Jeg vedhæfter en test så I kan se hvad jeg mener.uploads/99/test_2017-04-05_14-41-24.docx
Til top

Til top
LarsHR Se dropdown
Forum Begynder
Forum Begynder

Medlem: 22.Mar.2017
Land: DK
Status: Offline
Point: 14
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08.Apr.2017 kl. 21:06
Du kan bruge formler i tabeller i Word i stedet. Søg i hjælp i Word efter "Bruge en formel i en Word- eller Outlook-tabel".

Jeg kan ikke åbne de to indsatte excel-tabeller i din fil. Men jeg har sendt det tilbage med et eksempel på en sammentælling med brug af en formel indsat i en almindelige tabel i Word.

test_2017-04-08.docx

VH LarsHR
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se dropdown

© 2010 - 2025 Dansk Regneark Forum - en del af Excel-regneark.dk