Dansk Regneark Forum
  Hjælp Hjælp  Søg i forum   Arrangementer   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind


Emne lukketJeg vil gerne hyre dig...

 Besvar Besvar
Forfatter
Jesper Wiener Se dropdown
Forum Begynder
Forum Begynder
Avatar

Medlem: 07.Jan.2013
Land: Danmark
Status: Offline
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Emne: Jeg vil gerne hyre dig...
    Sendt: 07.Jan.2013 kl. 14:00
Hej Forumsbrugere....
 
håber denne forespørgsel er postet på rette sted. Hør, jeg vil gerne hyre dig til at udarbejde et regneark efter mine anvisninger. Har et træningskoncept hvori der indgår træningsprogrammer som mine klienter skal kunne åbne og arbejde med i deres smartphones - også offline. Både Android og Iphones har regneark-apps (f.els. iSpreadsheet) hvor mit træningsprogram ville kunne åbnes. (Er også opmærksom på den seneste udvikling i Google Docs, men de er vist ikke helt på plads med en offline version hvor man også kan arbejde aktivt med regnearket)
 
I regnearket skal klienterne kunne indtaste data som skal bearbejdes på forskellige måder og overføres til næste træningsprogram, således at der er en progression i træningen.
 
Det hele skal selvfølgelig være visuelt spiseligt - lidt à la en mobil app, så der skal nok også laves lidt grafisk arbejde. Det behøver dog ikke også være dig, som står for den del. Hvis en anden bruger på dette forum kan give et indspark på dette område er det velkomment!
 
Min "vision" og ønsker til regnearket lader sig bedste forklare "i real life" så det er bedst hvis du er bosiddende i nærheden af Kbh. Bor selv i Kgs. Lyngby.
 
Send en mail hvis du er interesseret.
 
Bedste hilsener
 
Jesper Wiener Sørensen
Til top



Til top
Allan Se dropdown
Forum Admin
Forum Admin
Avatar
Forum Admin

Medlem: 03.Feb.2010
Land: Danmark
Status: Offline
Point: 10330
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07.Jan.2013 kl. 18:57
Hej Jesper,
 
Jeg har delt dit indlæg med mit netværk på LinkedIn.
Jeg krydser fingre for at du får den hjælp du behøver.
 
God aften.
 
//Allan
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se dropdown

© 2010 - 2024 Dansk Regneark Forum - en del af Excel-regneark.dk