Dansk Regneark Forum
  Hjælp Hjælp  Søg i forum   Arrangementer   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind


Emne lukketOff topic

 Besvar Besvar
Forfatter
HK Se dropdown
Sølv bruger
Sølv bruger


Medlem: 25.Nov.2010
Land: Danmark
Status: Offline
Point: 860
Direkte link til dette indlæg Emne: Off topic
    Sendt: 12.Jun.2013 kl. 17:18
Jeg er fuldt ud klar over, at det ikke er rette sted at stille det her spørsmål, men jeg har prøvet blandt andet på Eksperten (Internet) uden at få et brugbart svar, så nu tillader jeg mig at forsøge her.

Jeg har det (formentligt helt elementære) men svært frustrerende problem at min Google Chrome pludselig er begyndt at opføre sig mærkelig. Når jeg trykker på Google Chrome ikonet og herefter vælger Google Chrome eller New Window så bliver jeg ført til den senest besøgte side. Jeg har været inde under Settings og sikret mig, at der er sat prik ved (On startup) "Open a specific page or set of pages" og, at der under Set pages står "http//www.google.dk". Det hjælper ikke noget at jeg ændrer til "Open the New Tab page". Der er ikke sat prik ved "Continue where I left off".

Hjælp!

Hans Knudsen
Til top



Til top
Allan Se dropdown
Forum Admin
Forum Admin
Avatar
Forum Admin

Medlem: 03.Feb.2010
Land: Danmark
Status: Offline
Point: 10330
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12.Jun.2013 kl. 22:51
Hej Hans,
 
Efter en Googlesøgning, kan jeg se at du ikke er den eneste som har problemet.
Google siger dog at problemet skulle være løst.... men det er det jo tydeligvis ikke.
 
Et af svarene jeg kan finde, råder de en til at slå alle evt. add-ins fra. Er det en mulighed?
 
 
 
//Allan 
Til top
HK Se dropdown
Sølv bruger
Sølv bruger


Medlem: 25.Nov.2010
Land: Danmark
Status: Offline
Point: 860
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13.Jun.2013 kl. 09:27
Hej Allan

Det ser ud til,, at problemet er løst nu (uden at jeg har foretaget mig noget). Hvis du har bemærket og har undret dig over det utal af gange jeg har været inde på dk.regneark, så er det nævnte problem altså noget af forklaringen :).

Hans

Til top
Allan Se dropdown
Forum Admin
Forum Admin
Avatar
Forum Admin

Medlem: 03.Feb.2010
Land: Danmark
Status: Offline
Point: 10330
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13.Jun.2013 kl. 09:58
Hej Hans,
 
Bare alle problemer var sådan.
Det var fedt at det kom til at virke igen, men knap så fedt ikke at vide hvorfor. LOL
 
//Allan
Til top
Wiseguy Se dropdown
Sølv bruger
Sølv bruger
Avatar

Medlem: 09.Mar.2010
Land: DK
Status: Offline
Point: 204
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03.Jul.2013 kl. 22:50
Citat: HK HK skrev:

Hej Allan

Det ser ud til,, at problemet er løst nu (uden at jeg har foretaget mig noget). Hvis du har bemærket og har undret dig over det utal af gange jeg har været inde på dk.regneark, så er det nævnte problem altså noget af forklaringen :).

Hans

En anden gang HK, når du sidder inde med lignende problemer skulle du prøve at stille dit spørgsmål på:


Dette forum har stor expertise når det gælder diverse IT- problemer. Forummet er kendt af flere her på Excel-Regneark, og jeg har selv fået løst masser af problemer gennem de sidste 10 år.Wink
Wiseguy.
Til top
HK Se dropdown
Sølv bruger
Sølv bruger


Medlem: 25.Nov.2010
Land: Danmark
Status: Offline
Point: 860
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04.Jul.2013 kl. 19:47
Tak for henvisningen.
Hans
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se dropdown

© 2010 - 2024 Dansk Regneark Forum - en del af Excel-regneark.dk