Dansk Regneark Forum
  Hjælp Hjælp  Søg i forum   Arrangementer   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind


Emne lukketHjælp til at trække data ...

 Besvar Besvar
Forfatter
Schioett Se dropdown
Forum Begynder
Forum Begynder


Medlem: 08.Jul.2013
Status: Offline
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Emne: Hjælp til at trække data ...
    Sendt: 08.Jul.2013 kl. 11:56
Hej.

er ny bruger af regneark og er ved at sætte en projektmappe op.

Der er et fanblad / ark med kunde oplysninger. Der er anført kunde data samt hvad dato de sidst er besøgt. Så har jeg lavet et opsæt hvor jeg kan taste ind hvor mange dage efter besøg kunden skal besøges igen., hvor den så kommer med en dato og uge nummer.

NU ... vil jeg gerne have mulighed for at lave et ark til hver uge. Så jeg kan åbne ark "uge 1" og så trækker den data på alle kunde oplysninger der skal have besøg i uge 1.

Hvordan får jeg den til at indsætte data fra kunde ark ... det er vel "bare" at fortælle den at den skal sætte data ind hvor resultat af uge beregning bliver 1 ? men hvordan ... den skulle jo også gerne trække kunde data med over og ikke kun celle oplysningen om uge 1

Håber I kan hjælpe mig ... og at jeg har forklaret det på en måde der er til at forstå :-)


Til top



Til top
HK Se dropdown
Sølv bruger
Sølv bruger


Medlem: 25.Nov.2010
Land: Danmark
Status: Offline
Point: 860
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08.Jul.2013 kl. 14:41
Kan du eventuelt uploade en fil hvor du viser eksempler på ønsket resultat?
Hvis du ikke ved hvordan man uploader filer, så tryk på Forum Start, Forum regler (nederst på siden) og herefter Hvordan uploader mman filer til forumet.

Hans
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se dropdown

© 2010 - 2024 Dansk Regneark Forum - en del af Excel-regneark.dk