Dansk Regneark Forum
  Hjælp Hjælp  Søg i forum   Arrangementer   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind


Emne lukketDanske Spil - Den Lange

 Besvar Besvar
Forfatter
DrDante Se dropdown
Forum Begynder
Forum Begynder


Medlem: 10.Mar.2017
Status: Offline
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Emne: Danske Spil - Den Lange
    Sendt: 10.Mar.2017 kl. 17:00
Er det muligt at hente hele kampprogrammet for f.eks fodbold til excel (alle væddemål inkluderet..U/O..handicap osv.)?
I gamle dage kunne man hente et excel-ark hver dag hos danske spil, men den mulighed har jeg ikke kunne finde siden de lavede om på det hele.
Jeg har ligeledes prøvet at importere web-data men det understøttes ikke fra Internet Explorer 8 og opefter.

https://oddset.danskespil.dk/allekampe/den-lange
Går man ind på en af de kampe som indholder flere væddemål for at importere er siden bare tom til forskel fra at åbne siden i f.eks normal browser (Chrome, Opera og IE8,9,10,11) hvor det hele er synligt.

Jeg har ligeledes prøvet med VBA men resultatet forbliver det samme.
Den bedste løsning jeg har fundet frem til er at bruge IE til at eksportere til txt-fil (1.txt, 2.txt) via manuelt klik på hver eneste link for derefter at bruge Excel til importere hver eneste txt-fil, hvilket godt kan lade sig gøre via en makro. Men det tager jo hundrede år
Jeg har prøvet, terpet, læst og lært via andre programmeringssprog men indtil videre har det været nytteløst. Man går i stå samme sted

Jeg fandt frem til dette forum da denne mulighed var her for dagens lotto-tal.

Er der nogen der har en løsning ?

VH
Tommy




Til top



Til top
EXCELGAARD Se dropdown
Platin bruger
Platin bruger


Medlem: 27.Dec.2012
Land: Denmark
Status: Offline
Point: 5412
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10.Mar.2017 kl. 20:45
Citér Er det muligt at hente hele kampprogrammet for f.eks fodbold til excel (alle væddemål inkluderet..U/O..handicap osv.)?
I gamle dage kunne man hente et excel-ark hver dag hos danske spil, men den mulighed har jeg ikke kunne finde siden de lavede om på det hele.
Har du prøvet, at spørge Danske Spil, hvor man nu kan hente deres regneark?
Husk, at trykke på [Tak], hvis du kan lide et indlæg.
Husk, at trykke på [Accepteret Svar], hvis du kan bruge et løsningsforslag.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se dropdown

© 2010 - 2024 Dansk Regneark Forum - en del af Excel-regneark.dk