Dansk Regneark Forum
  Hjælp Hjælp  Søg i forum   Arrangementer   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind


Emne lukketAktiekurser opdaterer ikke

 Besvar Besvar
Forfatter
Djigo Se dropdown
Forum Begynder
Forum Begynder


Medlem: 17.Sep.2020
Land: DK
Status: Offline
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Emne: Aktiekurser opdaterer ikke
    Sendt: 17.Sep.2020 kl. 13:34

Hej, 

Jeg har lige købt ny adgang til Office 365 personal og har tastet adgangsnøglen ind. 
I Excel har jeg flere filer, hvor jeg har brugt aktiekurser og det har fungeret fint men nu opdaterer den ikke længere kurserne. Jeg kan stadig godt lave nye ark med aktier og finde dem frem men kurserne er ikke opdateret siden i går. 
Nogen som kan hjælpe?

Tak. 
Til top



Til top
Jørgen Christensen Se dropdown
Sølv bruger
Sølv bruger


Medlem: 31.Jul.2020
Land: Danmark
Status: Offline
Point: 295
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18.Sep.2020 kl. 14:14
Prøv nedenstående som jeg har kopieret fra Excel hjælpefunktion. Hvis det ikke virker, skal du nok uploade et eksempel.
Du kan opdatere et eksternt dataområde automatisk, når projektmappen åbnes. Du kan vælge, om projektmappen skal gemmes, uden at de eksterne data gemmes, for at mindske filstørrelsen.
  1. Klik på en celle i det eksterne dataområde.

  2. Klik på pilen under Opdater allei gruppen forespørgsler & forbindelser under fanen data , og klik derefter på forbindelsesegenskaber.

    Mus, der peger på kommandoen egenskaber for forbindelse på båndet

  3. Markér afkrydsningsfeltet Opdater data, når filen åbnes i dialogboksen Egenskaber for forbindelse under fanen Brug under Opdater kontrolelement.

  4. Hvis du vil gemme projektmappen med forespørgselsdefinitionen uden de eksterne data, skal du markere afkrydsningsfeltet Fjern data fra det eksterne dataområde, før projektmappen gemmes .

Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se dropdown

© 2010 - 2024 Dansk Regneark Forum - en del af Excel-regneark.dk