Dansk Regneark Forum
  Hjælp Hjælp  Søg i forum   Arrangementer   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind


Formel1

 Besvar Besvar
Forfatter
maxzpad Se dropdown
Guld bruger
Guld bruger
Avatar

Medlem: 04.Aug.2016
Land: Danmark
Status: Offline
Point: 601
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér maxzpad Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Formel1
    Sendt: 03.Maj.2024 kl. 13:53
Ud fra din beskrivelse kan jeg kun gætte mig frem.

Så jeg gætter på, at tabelposterne Formel1 og Formel2 har figureret i datasættet/datakilden på et tidligere tidspunkt, og derfor husker pivottabellen dem, med mindre du ændrer det i Indstillinger for pivottabel i fanen Data. Her findes punktet Bevar tabelposter, der er slettet i datakilden, hvor du kan vælge Ingen i rullelisten for Antal tabelposter, der skal bevares pr. felt:.

Efter denne ændring skal pivottabellen opdateres, hvorved slettede tabelposter vil forsvinde - også i udsnitsværktøjerne.

Hvis dette ikke løser problemet, vil jeg foreslå, du uploader din Excel-projektmappe (evt. med data anonymiseret eller begrænset, hvis noget er fortroligt).
Til top



Til top
Mr.GF Se dropdown
Forum Begynder
Forum Begynder
Avatar

Medlem: 19.Mar.2024
Land: Danmark
Status: Offline
Point: 6
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mr.GF Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03.Maj.2024 kl. 09:50
Til top
Mr.GF Se dropdown
Forum Begynder
Forum Begynder
Avatar

Medlem: 19.Mar.2024
Land: Danmark
Status: Offline
Point: 6
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mr.GF Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03.Maj.2024 kl. 09:49
Hej

Når jeg indsætter et udsnitsværktøj fra et Pivot table, så kommer der en valgmulighed der hedder formel1 og formel2.

Men jeg har intet data i mit ark der hedder  Formel1 og Formel2.


Nogen som ved hvad der kan være sket og hvordan man fjerner det?
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se dropdown

© 2010 - 2024 Dansk Regneark Forum - en del af Excel-regneark.dk