Dansk Regneark Forum
  Hjælp Hjælp  Søg i forum   Arrangementer   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind


Emne lukketSimpelt/avanceret budget

 Besvar Besvar
Forfatter
Mattsson Se dropdown
Forum Begynder
Forum Begynder


Medlem: 22.Jan.2012
Land: Danmark
Status: Offline
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Emne: Simpelt/avanceret budget
    Sendt: 22.Jan.2012 kl. 23:09

Jeg havde for mange år siden et privat budget program som i bund og grund svarer til diverse simple budgetter man kan finde her og andre steder på nettet.

Fordelen ved dette budget var dog at jeg selv kunne sætte start måned ind, samt start saldo.. altså noget der mindre om det avancerede budget som ligger her på siden.
 
Jeg er mildest talt ikke superbruger af Excel, og derfor forekommer det avancerede budget mig en anelse for uoverskueligt, så ville det være muligt at lave en mellemting mellem et simpelt budget hvor man lægger posterne ind i de måneder hvor de plejer at være, og så gør det muligt at lave start dato & saldo være åbne til indtasting, så man efter ajourføring af budgettet, kan se hvordan det kommende år ser ud.
 
Jeg ser frem til at høre fra jer, evt. med links til hvor jeg kan finde det jeg leder efter.
 
På forhånd tak!
 
Mattsson
Til top



Til top
PI Se dropdown
Sølv bruger
Sølv bruger
Avatar

Medlem: 07.Mar.2011
Status: Offline
Point: 294
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01.Feb.2012 kl. 20:40
Hej Mattson!
 
Jeg kan ikke anvise dig et færdigt budgetark som matcher lige netop dine ønsker, MEN, du kan jo påbegynde et regneark - i en meget enkel udgave - og uploade det i dette forum for at få hjælp til formler og funktioner som du ønsker skal være indeholdt for at tilgodese netop dit behov. Det til sådanne opgaver at Excel er et særligt stærkt værktøj.
Mvh. PI / Excel 2010
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se dropdown

© 2010 - 2024 Dansk Regneark Forum - en del af Excel-regneark.dk