Dansk Regneark Forum
  Hjælp Hjælp  Søg i forum   Arrangementer   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind


Emne lukketLægge excel ark på hjemmeside? Lave det om til ?

 Besvar Besvar
Forfatter
lespring Se dropdown
Forum Begynder
Forum Begynder


Medlem: 19.Jul.2011
Land: DK
Status: Offline
Point: 9
Direkte link til dette indlæg Emne: Lægge excel ark på hjemmeside? Lave det om til ?
    Sendt: 07.Feb.2012 kl. 22:37
Hej Alle.

Jeg ved ikke helt, om det er det rette forum til mit spørgsmål, men jeg prøver alligevel :-)

Jeg har lavet en kosttabel/et regneark med hjælp fra jer herinde. Det er også blevet rigtigt godt!

Nu vil jeg gerne lægge det op på min hjemmeside, sådan at brugerne selv kan taste mængder ind.
Er der nogen af jer, der ved om dette kan lade sig gøre? Findes der en slags online excel? Hvis ikke, findes der
så et super godt program, der kan "forstå" de formler der er lagt ind i excel arket? eller som kan det samme?

Selve arket er bygget op sådan, at man har Morgenmad, Frokost osv. i Ark 1.
I Ark 2 er der så en liste med grøntsager og deres energifordeling, i Ark 2 frugtliste med energifordeling, Ark 3 pålæg osv.
I ark 1, kan man så fx. vælge 1 æble og så hiver den automatisk kcal, protein, kulhydrat og fedt over. På den måde kan man holde styr på ens måltider.

Tanken er som sagt at få det lagt online, sådan at brugerne selv kan sammensætte deres mad.

På forhånd tak for hjælpen!
Til top



Til top
Allan Se dropdown
Forum Admin
Forum Admin
Avatar
Forum Admin

Medlem: 03.Feb.2010
Land: Danmark
Status: Offline
Point: 10330
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15.Feb.2012 kl. 14:30
Hej,
 
Det er vel noget á la http://www.exceleverywhere.com/ du søger.
Om det virker, ved jeg ikke.... men det er sgu et interessant projekt.
 
//Allan
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se dropdown

© 2010 - 2024 Dansk Regneark Forum - en del af Excel-regneark.dk