Dansk Regneark Forum
  Hjælp Hjælp  Søg i forum   Arrangementer   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind


Emne lukketStarte fra link

 Besvar Besvar
Forfatter
Iver Holm Se dropdown
Forum Begynder
Forum Begynder


Medlem: 06.Mar.2012
Land: dk
Status: Offline
Point: 4
Direkte link til dette indlæg Emne: Starte fra link
    Sendt: 06.Mar.2012 kl. 18:09
Hej. Jeg har et regneark (excel 2003) liggende på en server som jeg starter fra et link på skrivebordet.
Når jeg har redigeret den, gemmes en kopi på pc + uploader den via ftp upload (sker automatisk via en makro).
 
Hvis jeg igen henter den via linket, er det ikke den nyeste den starter, men forrige.
Har virket fint i xp, men i win7 / excel 2010 starter den åbenbart ikke fra webstedet, men starter en tidligere udgave (som sikkert ligger på pc'en).
Hvorledes får jeg den til ALTID at hente den senest uploadede udgave, fremfor at grave i hukommelsen?
Til top



Til top
Allan Se dropdown
Forum Admin
Forum Admin
Avatar
Forum Admin

Medlem: 03.Feb.2010
Land: Danmark
Status: Offline
Point: 10330
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08.Mar.2012 kl. 10:49
Hej Iver,
 
Jeg vil tro det er dine internetindstillinger der skal rettes.
I Internet Explorers internet indstillinger, skal du under 'Browserdata' sætte indstillingerne til at computeren altid sklal undersøge for nye versioner af tidligere gemte siden.
 
Jeg er ikke helt sikker på om dette løser dit problem, men jeg har tidligere haft et problem som kunne løses på denne måde.
 
//Allan
 
Til top
Iver Holm Se dropdown
Forum Begynder
Forum Begynder


Medlem: 06.Mar.2012
Land: dk
Status: Offline
Point: 4
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08.Mar.2012 kl. 11:21
Tal Allan
Ja nogle gange kan man ikke se skov for bare træer. Den indstilling kender jeg da godt, men lige at komme på den.Clap
Til top
Allan Se dropdown
Forum Admin
Forum Admin
Avatar
Forum Admin

Medlem: 03.Feb.2010
Land: Danmark
Status: Offline
Point: 10330
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08.Mar.2012 kl. 12:10
Velbekomme Iver, tak for din tilbagemelding Wink
Det er egentlig også lidt sjovt at denne indstilling stadig er der, med vores efterhånden hurtige bredbåndsforbindelser.
 
//Allan
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se dropdown

© 2010 - 2024 Dansk Regneark Forum - en del af Excel-regneark.dk