Dansk Regneark Forum
  Hjælp Hjælp  Søg i forum   Arrangementer   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind


Emne lukketReferere til eget dokument

 Besvar Besvar
Forfatter
dvinge Se dropdown
Forum Begynder
Forum Begynder


Medlem: 13.Maj.2012
Status: Offline
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Emne: Referere til eget dokument
    Sendt: 13.Maj.2012 kl. 22:49
I forbindelse med en spørgeskemaindsamling bliver data hentet ned i et excel ark. Det er fint, men problemet er, at den laver en oversigtsfane med alle de forskellige underpunkter.

I oversigten er der link til hver fane, hvor den fører en videre hen for at se detaljerne til spørgsmålet.

Problemet er, at det hele skal printes og derfor samles i 1-2 sider. På nuværende tidspunkt printer den hver enkelt fane på en ny side (selvom det fylder meget lidt) så det i alt fylder ca. 30 sider.
Hvordan ændrer jeg dette, så den indsætter data fra linket i oversigten? Eller hvis i evt. har en anden god løsning på problemet?

Lige nu løser jeg det ved, at have et oversigtsark hvor jeg referer til de forskellige under ark. Altså at bruge ='Side 3'!$D$5 og det virker fint. Problemet er dog, at det skal laves 35 gange. Hvis jeg bare kopierer hele oversigtsarket over i et nyt regneark refererer den til filen og den specifikke celle, og det skal den jo ikke. Den skal bare kopiere formlen over i mit nye regneark med de referencer der er i det (som alle hedder det samme)

Jeg takker mange gange!
Til top



Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se dropdown

© 2010 - 2024 Dansk Regneark Forum - en del af Excel-regneark.dk