Hej Folkens på Excel regneark, håber der er nogle kloge hoveder herinde som kan hjælpe mig. Jeg har set herinde, at der er en som har prøvet at få hjælp til det her før, men kan ikke skrive privat til nogle af personerne, så prøver selv at få hjælp. Mig og en ven holder et indendørs fodbold stævne på lørdag d. 23.
Vi har derfor lavet et kampprogram og nogle puljer til holdene. I de indledende puljer er der 3 puljer med 4 hold i hver pulje. De to bedste fra hver pulje vil gå videre i en ny pulje. Dog er problemet ved de første puljer. Vi vil have puljerne på storskærm, så man kan komme op og se de opdaterede puljer, hver gang der er blevet spillet en kamp. Jeg kan dog ikke få den til at opdatere puljerne, så den med flest point, bedst målscorer mm. kommer til at ligge på første pladsen.
Jeg vil have tabellen til at rokere helt rundt når jeg skriver resultaterne ind, så både holdnavn, kampe, målscorer mm. rykker sig. Reglerne er som følger, at selvfølgelig er det holdets antal point der bestemmer hvem der bliver nummer 1, eller ser det således ud:
1. Indbyrdes opgør
2. Målforskel
3. Mål scoret
4. Mål imod
Håber mange gange at i vil hjælpe mig hurtigst muligt! Tror det er noget med man skal ind og optage Makro, kan bare ikke få det til at virke, håber virkelig i kan hjælpe. Har vedhæftet en fil, så kan i se hvor langt jeg er kommet, og håber i kan hjælpe mig resten af vejen, så stævnet bliver en succes!
På forhånd tak.
Lasse :-)
Her har jeg vedhæftet det:
/uploads/1590/Kampprogram_Goal_Station_Cup_pointstyring.xlsx" rel="nofollow">uploads/1590/Kampprogram_Goal_Station_Cup_pointstyring.xlsx