Hej
Jeg har i mit regneark, Rådata.xlsm,
2 ark
Det ene er ”Mailliste”
Land Område
Kolonne c kolonne d
|
Atlanta, Georgia
|
|
|
Oslo
|
|
|
Chicago, Illinois
|
|
|
Buenos Aires
|
|
|
Fort Lauderdale, Florida
|
|
|
Seoul
|
|
|
Spain
|
|
Det andet er ”Dataliste”
Land Område
Kolonne e kolonne f
|
Atlanta, Georgia
|
U.S.A.
|
|
Oslo
|
Norway
|
|
Chicago, Illinois
|
U.S.A.
|
|
Buenos Aires
|
Argentina
|
|
Fort Lauderdale,
Florida
|
U.S.A.
|
|
Seoul
|
South Korea
|
|
Spain
|
Spain
|
Når jeg skriver et land ind i
Mailliste i kolonne c, vil jeg gerne have, at der automatisk indsættes et
område navn i kolonne d som angivet i dataliste. Det er ikke standard, men egne
område betegnelser, der bruges.
Jeg har prøvet, men ikke lykkedes,
nogen der har en løsning på det?
Mvh
Bendt