Dansk Regneark Forum
  Hjælp Hjælp  Søg i forum   Arrangementer   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind


Emne lukketmultiple oprettelse af seperate grafer

 Besvar Besvar
Forfatter
Exit Se dropdown
Forum Begynder
Forum Begynder
Avatar

Medlem: 16.Feb.2017
Land: dk
Status: Offline
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Emne: multiple oprettelse af seperate grafer
    Sendt: 16.Feb.2017 kl. 22:29
''
''Hej 

Jeg sidder med et regneark med flere kolonner og ca 75 rækker. Jeg vil gerne lave grafer for hver enkelt række relateret til bestemte kolonner - der vil løbende komme flere kollonner til med nye data, som også skal indgå i graferne. Så jeg vil gerne have Excel til at trække nye data selv til graferne??? Eller i hvert fald finde en enkel måde at gøre det på - samlet.

Er det muligt at oprette graferne på en gang? Så jeg ikke skal sidde og oprette dem enkeltvis. Jeg har søgt info flere steder, men har ikke fundet noget. 

Jeg er ikke den største computerhaj, så hvis nogen kan hjælpe må det meget gerne forklares grundigt og uden forkortelser, som jeg alligevel ikke kender Embarrassed

Håber nogen kan hjælpe. Tak fordi du læste!
'
'
''
Til top



Til top
Kasper Se dropdown
Sølv bruger
Sølv bruger


Medlem: 10.Jun.2015
Status: Offline
Point: 340
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17.Feb.2017 kl. 12:16
Det jeg tænker kan løse dit problem er en macro.

Men for at man kan lave sådan en skal du næste upload dit excel ark eller et eksempel på det og et eksempel på hvad du gerne vil have?

For en graf er jo ikke "bare en graf", der findes jo forskellige. men jeg er sikker på at hvis du uploader du få hjælp :-)
Til top
Exit Se dropdown
Forum Begynder
Forum Begynder
Avatar

Medlem: 16.Feb.2017
Land: dk
Status: Offline
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17.Feb.2017 kl. 14:55
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se dropdown

© 2010 - 2024 Dansk Regneark Forum - en del af Excel-regneark.dk