Hej Med Jer.
Når jeg kører mit script får jeg en fejl. Det eneste kriterie i fejlen som opfyldes er at mit længste navn er 50 tegn. Nogen der kan hjælpe med hvordan dette løses?
Mit script: ------------- Sub Eksport_HK() 'On Error GoTo Fejl Application.ScreenUpdating = False twbk = ThisWorkbook.Name Sheets("Rapport").Select
Dim DataSti, Filnavn As String Dim objFolders As Object
Set objFolders = CreateObject("WScript.Shell").SpecialFolders DataSti = "B:\Temp\" 'Der hvor filen skal gemmes, husk at afslutte med \ 'Tjekker om mappen 'DataSti' eksisterer, hvis ikke oprettes den If Dir(DataSti, vbDirectory) = "" Then MkDir DataSti End If
'Finder måned til filnavnet, og sætter 0 foran hvis måned er mindre end 10 Maaned = DatePart("m", Sheet3.Range("I3").Value) If Maaned < 10 Then Maaned = "0" & Maaned
'Gemmer HK-rapport enkeltvis som .pdf For Each sh In Sheet1.Range("sagsnavn").Cells
Workbooks(twbk).Sheets("Forside").Range("D7").Value = sh
Sheet7.ExportAsFixedFormat _ Type:=xlTypePDF, _ Filename:=DataSti & Sheet3.Range("D7").Text & " " & Maaned & "-" & Sheet3.Range("J1").Value & ".pdf", _ Quality:=xlQualityStandard, _ IncludeDocProperties:=True, _ IgnorePrintAreas:=False, _ From:=1, To:=Sheets.Count * 2, _ OpenAfterPublish:=False Next sh
Application.ScreenUpdating = True MsgBox "HK Rapporterne er gemt i mappen " & DataSti, vbInformation Sheets("Forside").Activate Exit Sub Fejl: Application.ScreenUpdating = True MsgBox "Der er sket en fejl", vbCritical End Sub
------------- Hygge - Kim Excel 365 DK user
|