Hej igen Allan
Jeg har lige været inde og tjekke mine landeopsætning.
Her er der ikke noget at bemærke datoer og klokkeslæt er som de skal være, så det er ikke her problemet er desværre.
Umiddelbart mener jeg datoformatet dd-mm-yyyy i VBA burde give det rigtige resultat....
Herunder ser du min programmering...
Ps. har lige forsøgt mig igen med formatet d-m-yyyy jeg får så en fejl på den linie jeg har markeret med fed undersktreget skrift...
Paranteserne med kursiv skrift er for din forståelses skyld.
Private Sub CommandButton1_Click()
Sheets("Data").Range("S3").NumberFormat = "d-m-yyyy" Sheets("Data").Range("S3").Value = TextBox1.Value
Sheets("Data").Range("S4").NumberFormat = "d-m-yyyy" Sheets("Data").Range("S4").Value = TextBox2.Value
'de tre pile vises pil1.Visible = True pil2.Visible = True pil3.Visible = True
'Resultater for fra dato lab1.Caption = Sheets("Data").Range("T3").Value (opslået værdi) lab2.Caption = Sheets("Data").Range("U3").Value (opslået værdi) lab3.Caption = Sheets("Data").Range("V3").Value (opslået værdi)
'Resultater for til dato lab4.Caption = Sheets("Data").Range("T4").Value (opslået værdi)  lab5.Caption = Sheets("Data").Range("U4").Value (opslået værdi)lab6.Caption = Sheets("Data").Range("V4").Value (opslået værdi)
'Resultater for perioden lab7.Caption = Sheets("Data").Range("T5").Value (beregnet værdi) lab7.BackColor = &H80FFFF
lab8.Caption = Sheets("Data").Range("U5").Value (beregnet værdi) lab8.BackColor = &H80FFFF
lab9.Caption = Sheets("Data").Range("V5").Value (beregnet værdi) lab9.BackColor = &H80FFFF
'Resultater for afkølingen lab10.Caption = Sheets("Data").Range("V6").Value (beregnet værdi) lab10.BackColor = &H80FF80
'Resultater for antal dage labdag.Caption = Sheets("Data").Range("S5").Value (beregnet værdi)
Måske kan du se, hvor jeg træder forkert...
Herfra også de bedste ønsker til at du får et rigtig godt nyt-år
Peder
|