Print side | Luk vindue

til admin

Udskrevet fra: Dansk Regneark Forum
Kategori: Dansk Regneark Forum
Forum navn: Ris, ros eller gode idéer.
Forum beskrivelse: Er du tilfreds med Dansk Regneark Forum, eller kan vi gøre det bedre?
Web-adresse: https://forum.excel-regneark.dk/forum_posts.asp?TID=2721
Udskrevet den: 27.Apr.2024 kl. 12:09


Emne: til admin
Besked fra: larsJensen
Emne: til admin
Posteringsdato: 19.Sep.2016 kl. 08:37
I hvilken ende er der noget galt? Confused

Jeg har nu prøvet 4 browsers til uploading af filer: Chrome & Edge fejlede, mens Firefox & Opera virkede!

De første to står af, når jeg trykker på OK-knappen og giver følgende fejlmeddelelse:
uploads/1652/upload-fejl.JPG" rel="nofollow - uploads/1652/upload-fejl.JPG

Er jeg den eneste, som har det problem???  Ouch

P.S. Dette er skrevet i Opera... Wink



Svar:
Besked fra: Allan
Posteringsdato: 19.Sep.2016 kl. 09:18
Hej

Du er ikke den eneste. Jeg kan af og til se at der er problemer med at uploade.
Jeg selv, bruger Internet Explorer 10 og 11, Firefox og Chrome til både PC og Android.
Jeg kan ikke fremprovokere fejlen, men jeg kan konstatere at du ikke er den eneste.

Jeg har en idé om at dobbeltklik på knapperne og manglende tålmodighed kan fremprovokere fejl, men ud over det er jeg lidt blank.
Hvis filoverførslen er sat igang og man (inden den er færdig) klikker på OK, kan forummet ikke finde den fil man forsøger at sætte ind. Der er måske også en mulighed.

Uanset hvad, vil jeg stadig lede efter fejlkilden.

//Allan




Besked fra: EXCELGAARD
Posteringsdato: 20.Sep.2016 kl. 18:07
Du er ikke den eneste, der har oplevet fejl med at lave /topic662.html - upload og/eller links.

Jeg har dog opdaget, at Firefox ser ud til at virke, hver gang, mens Chrome, sjovt nok, ser ud til, at være den største "synder" (sjovt nok, for jeg ville have gættet på IE Smile)

Så længe, at udviklerne af browserne ikke kan blive enige om en standard til Internet-browsing, men insisterer på, hver i sær, at gøre tingene på, hver deres måde, så kommer vi nok ikke ud af problemerne...
...så vi kan ikke bebrejde Allan denne gang LOL


-------------
Husk, at trykke på [Tak], hvis du kan lide et indlæg.
Husk, at trykke på [Accepteret Svar], hvis du kan bruge et løsningsforslag.



Print side | Luk vindue