Hej Jeg har forsøgt på at Copy/Cut and Paste en Hyperlink i understående kode, men uden held. Min kode er lavet sådan, at den kun skal Copy/Cut and Paste cellernes indhold + comments og lade formateringen i cellerne være, såsom streger + farver (især ved Cut). Jeg vil gerne have den til at tage Hyperlinken med Der må være en herinde, som har en skarp ide Jeg kan desværre ikke /topic662.html - uploade en fil hvorfra jeg sidder nu, men indsætter det som tekst herunder: Private Sub Cut_Paste_Click() 'Marker først det som skal CUT'tes og og tryk på "CUT and PASTE" vælg dernæst 'første celle hvor det skal sættes ind fra. Dim Ret As Range Dim Dest As String On Error Resume Next 11 On Error Resume Next 'Tillad cancel Set Ret = Nothing Set Ret = Application.InputBox(Prompt:="Vælg første celle, hvor du vil indsætte.", Type:=8) On Error GoTo 0 If Ret Is Nothing Then Exit Sub Else If Ret.Count > 1 Then MsgBox "Vælg kun en celle som TARGET" GoTo 11 End If Dest = Selection.Address Selection.Copy Ret.PasteSpecial Paste:=xlPasteValues, Operation:=xlNone, _ SkipBlanks:=False, Transpose:=False Range(Dest).ClearContents Application.CutCopyMode = False End If End Sub Private Sub Copy_Paste_Click() 'Marker først det som skal COPY'es og og tryk på "COPY and PASTE" vælg dernæst 'første celle hvor det skal sættes ind fra. Dim Ret As Range On Error Resume Next 11 On Error Resume Next 'Tillad cancel Set Ret = Nothing Set Ret = Application.InputBox(Prompt:="Vælg første celle, hvor du vil indsætte.", Type:=8) On Error GoTo 0 If Ret Is Nothing Then Exit Sub Else If Ret.Count > 1 Then MsgBox "Vælg kun en celle som TARGET" GoTo 11 End If Selection.Copy Ret.PasteSpecial Paste:=xlPasteValues, Operation:=xlNone, _ SkipBlanks:=False, Transpose:=False Application.CutCopyMode = False End If End Sub
------------- Med venlig hilsen Peter Juul
Jeg bruger EXCEL 2010
|