Hej jeg har lavet et sætliste til styring af musik I princippet fungerer det fuldt ud som det skal, med de data der er oprettet på et ark med alle numre. Men nu ønsker musikerne at tilføje et ny nummer til listen, de vælger indsæt og opretter det nye nummer.
Dette betyder desværre så, at henvisningen til arket med sættede på forsvinder og jeg kan ikke længere lave nye sætark. Dette sker dog kun hvis jeg bruger indsæt række og derefter tilføjer data. Hvis jeg blot skriver i ny række i bunden sker det ikke.
Billede 1 viser LOPSLAG som det skal se ud uploads/2115/billede1.jpg" rel="nofollow - uploads/2115/billede1.jpg Billede 2 viser arket som data hentes fra uploads/2115/billede2.jpg" rel="nofollow - uploads/2115/billede2.jpg Billede 3 viser ny indsættelse af et test nummer uploads/2115/billede3.jpg" rel="nofollow - uploads/2115/billede3.jpg Billede 4 viser at liste henvisningen nu er uden henvisning til sangesamlet! uploads/2115/billede4.jpg" rel="nofollow - uploads/2115/billede4.jpg Billede 5 viser listehenvisningen som den normat ser ud uploads/2115/billede5.jpg" rel="nofollow - uploads/2115/billede5.jpg
Hvad kan jeg gøre?
|