Hej Forum Jeg har en udfordring i en vba text import Den ligger i import af tal fra en txt fil, hvor jeg gerne vil have decimalseperator til at være tom tusindtalsseperator til at være tom Når jeg laver import via Excel og data fra tekst, så kan man i "advanced" fjerne værdi for disse 2 seperatorer, og det løser mit problem, men når jeg så optager sekvensen med macro optageren, så kommer de ikke med. Nogle gode forslag? MVH Blichfeldt Her under er min sub, som altså ikke laver den "advanced" del af jobbet Sub Import_TXT_Data() Range("A1").Select FileName = "\Testkørsel.txt" FullPath = ThisWorkbook.Path & FileName With ActiveSheet.QueryTables.Add(Connection:= _ "TEXT;" & FullPath, Destination:=Range("A1")) .FieldNames = True .RowNumbers = False .FillAdjacentFormulas = False .PreserveFormatting = True .RefreshOnFileOpen = False .RefreshStyle = xlInsertDeleteCells .SavePassword = False .SaveData = True .AdjustColumnWidth = True .RefreshPeriod = 0 .TextFilePromptOnRefresh = False .TextFilePlatform = 850 .TextFileStartRow = 1 .TextFileParseType = xlDelimited .TextFileTextQualifier = xlTextQualifierNone .TextFileConsecutiveDelimiter = True .TextFileTabDelimiter = False .TextFileSemicolonDelimiter = False .TextFileCommaDelimiter = False .TextFileSpaceDelimiter = True .TextFileColumnDataTypes = Array(1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1) .TextFileTrailingMinusNumbers = True .Refresh BackgroundQuery:=False End With Range("A1").Select End Sub
|