Print side | Luk vindue

Måske endnu en god ide til forum

Udskrevet fra: Dansk Regneark Forum
Kategori: Dansk Regneark Forum
Forum navn: Ris, ros eller gode idéer.
Forum beskrivelse: Er du tilfreds med Dansk Regneark Forum, eller kan vi gøre det bedre?
Web-adresse: https://forum.excel-regneark.dk/forum_posts.asp?TID=3717
Udskrevet den: 28.Mar.2024 kl. 12:17


Emne: Måske endnu en god ide til forum
Besked fra: Ib Hansen
Emne: Måske endnu en god ide til forum
Posteringsdato: 21.Dec.2018 kl. 13:08
Jeg starter en ny tråd, der knytter sig til  /mske-en-god-ide-til-forum_topic3682_post18346.html?KW=#18346" rel="nofollow -

Jeg har efterfølgende startet 2 tråde, jeg selv har løst og ville markere dem med Accepteret svar Cry



Måske ny god ide
Da jeg skulle finde min første tråd (Linket oven over), skulle jeg lede.
Jeg fandt dog rimeligt hurtigt indlægget, da det er helt nyt, selv om jeg fik postet det forkert i Off Topic og ikke i Gode ideer til forum.
Men hvis jeg nu skulle finde en gammel løsning på en tråd, jeg har postet for måske 2 år siden, ville det straks være vanskeligere.

Jeg ved godt, der bl.a. i ens profil, er et link til egne indlæg, men det er også lidt vanskeligt og jeg leder efter linket, hver gang jeg har brug for det.
(Læs - Hvor var det nu lige det var, man fandt Egne indlæg).

Ideen
Var det ikke en god ide at lave et link i  top menuen, efter Kontrolpanel og Nye beskeder.
Det skulle knytte sig til ens profil og linke til Egne indlæg, nøjagtig som Find medlems indlæg i Profil.

Jeg har set det i andre forums og i disse er det virkeligt let at finde ens egne, gamle indlæg.

GLÆDELIG JUL BeerParty

Mvh.
Ib



Svar:
Besked fra: Ib Hansen
Posteringsdato: 21.Dec.2018 kl. 21:54
Hvorfor blev min tråd postet 2 gange, bare fordi jeg var inde og redigere i teksten DisapproveDisapprove

-------------
Excel 2010 Dk og 2019 Dk på samme computer.
Bruger dog stadig mest 2010..
Men sådan er der jo så majet :o)


Besked fra: Allan
Posteringsdato: 28.Dec.2018 kl. 23:38
Hej Ib
 
Undskyld det sene svar.
At emnet er postet to gange er typisk et browserproblem. Ofte er der tilbagetasten som er skyldneren, men jeg tror du har ramt "Citér" knappen i stedet for "Rediger"
Jeg har slettet dubletten nu Smile
 
Jeg kan godt skrive lidt kode i forummets software, men hvis det bliver for kompliceret på jeg hente hjælp fra WebWiz som har lavet softwaren. Den gang vi startede forum, var det et købt system. Nu er det freeware som ikke bliver udviklet med samme hast, derfor tager ting længere tid.
Din idé med egne indlæg er god og jeg vil prøve om jeg kan lave tilføjelsen selv før jeg sender spørgsmålet videre.
 
Vedrørende Accepteret svar, var det noget mere kompliceret end jeg havde regnet med. Den er sendt videre til udviklerne. Jeg håber snart der er en løsning.
 
//Allan


Besked fra: Ib Hansen
Posteringsdato: 29.Dec.2018 kl. 09:13
Hej Allan.

Helt i orden - Vi kan ikke alle være på 24/7.

Ja, "Egne indlæg" er et Must og jeg kan se flere fordele ved sådanne et link.
- Har jeg fået svar, men ikke set det i min mailbox ?
- Jeg har sendt spørgmålet før, men hvornår ?

F.eks. havde jeg ikke set at Excelgaard havde svaret på mit seneste spørgsmål i forum.
Jeg har ikke fået svaret i min mailbox og det var kun fordi jeg tjekkede "Egne indlæg" jeg opdagede det.

Godt Nytår BeerParty

Mvh.
Ib


-------------
Excel 2010 Dk og 2019 Dk på samme computer.
Bruger dog stadig mest 2010..
Men sådan er der jo så majet :o)



Print side | Luk vindue