Hej Jeg har et ark hvor jeg kopierer fra et ark til et andet men det tager formateringen med. I Masterarket er data formateret som tabel - I de andre ark er der ikke formatering
Mit ønske er at kopiere celler fra masterarket (Overblik) til de to andre men uden formatering - altså kun data
Jeg indsætter module koden
Sub CopyR() Dim cl As Range Dim r As Long Set cl = ActiveCell r = cl.Row Range("a" & r, Range("H" & r)).Copy Sheets("Mellem").Select Range("A1").Select ActiveSheet.Paste Range("A1").Select 'Navn Application.CutCopyMode = False Selection.Copy Sheets("Kvittering").Select Range("C11").Select ActiveSheet.Paste Sheets("Mellem").Select Range("A1").Select 'Navn Snip Application.CutCopyMode = False Selection.Copy Sheets("Kvittering").Select Range("C37").Select ActiveSheet.Paste Sheets("Mellem").Select Range("D1").Select 'Licens Application.CutCopyMode = False Selection.Copy Sheets("Kvittering").Select Range("C13").Select ActiveSheet.Paste Sheets("Mellem").Select Range("D1").Select 'Licens Snip Application.CutCopyMode = False Selection.Copy Sheets("Kvittering").Select Range("C39").Select ActiveSheet.Paste Sheets("Mellem").Select Range("F1").Select 'Udløb Application.CutCopyMode = False Selection.Copy Sheets("Kvittering").Select Range("C12").Select ActiveSheet.Paste Sheets("Mellem").Select Range("F1").Select 'Udløb Snip Application.CutCopyMode = False Selection.Copy Sheets("Kvittering").Select Range("C38").Select ActiveSheet.Paste Sheets("Kvittering").Select ActiveSheet.PrintOut Sheets("OverBlik").Select
End Sub
jeg håber der er en der kan gennemskue hvor/hvorfor det går "galt"
På forhånd mage tak for hjælp
|