Print side | Luk vindue

Løntjek for en BPA ansat

Udskrevet fra: Dansk Regneark Forum
Kategori: Hjælp til regneark.
Forum navn: Formler
Forum beskrivelse: Hjælp til formler i regneark og/eller brugen af disse.
Web-adresse: https://forum.excel-regneark.dk/forum_posts.asp?TID=4181
Udskrevet den: 28.Apr.2024 kl. 16:27


Emne: Løntjek for en BPA ansat
Besked fra: Skeran
Emne: Løntjek for en BPA ansat
Posteringsdato: 26.Feb.2020 kl. 18:51
Hejsa, jeg ville høre om der var nogen der lagde inde med en skabelon hvor jeg kunne indsætte mine arbejdstider i, og holde styr på / eftertjekke om min løn er rigtig når jeg får en lønseddel fra firmaet der vartager min ansættelse?

Der er tale om en Borgerstyret Personlig Assitance, handicapshjælper.

Jeg har en grundløn, og så er der forskellige tillæg i forskellige tidsrum.
Fx, er der i, 
hverdage 17-23
hverdage 23-06
lørdage 06-08
lørdage 8-17
lørdage 17-23
søn og helligdage 06-17
søn og helligdage 17-23
søn og helligdage 00-06

Problemet udmunder i at de har fået et "nyt lønsystem" Og nu får jeg bare en bunke tal, og kan ikke eftertjekke om de rent faktisk har indberettet de rigtige dage, i de rigtige intervaller ordentlig mere.

Før i tiden fik jeg en lang liste med de enkelte dage, og tidsintervallet. nu er det sat op sådanne her

periode  Betegnelse Enheder
01.01.2020 Grundløn Tr12 88
01.01.2020 HV 17-23 Tr12 36
01.01.2020 SH 06-17 Tr12 8

osv osv. Men der er ingen specific udeling på hvilke dage.



Svar:
Besked fra: Bjarnehansen
Posteringsdato: 26.Feb.2020 kl. 19:36
hvordan er din lønperiode 14 dg, månedsløn imellem hvilke datoere

-------------
Husk, at trykke på [Tak], hvis du kan lide et indlæg.
Husk, at trykke på [Accepteret Svar], hvis du kan bruge et løsningsforslag.
Med venlig hilsen - Bjarne Hansen - Microsoft 365 DK


Besked fra: Skeran
Posteringsdato: 26.Feb.2020 kl. 19:44
det er 37 timers arbejdsuge, og vi har en fast 4 ugers plan som bare ruller, men det er sat op som månedslønnet.
så har været på arbejde imellem den 1.1-30.1 i januar fx.


Besked fra: Bjarnehansen
Posteringsdato: 26.Feb.2020 kl. 20:05
uploads/397/BPA_SKEMA.xlsm" rel="nofollow - uploads/397/BPA_SKEMA.xlsm
Dette er kun en arbejds kopi, men er det noget i den stil du efterlyser



-------------
Husk, at trykke på [Tak], hvis du kan lide et indlæg.
Husk, at trykke på [Accepteret Svar], hvis du kan bruge et løsningsforslag.
Med venlig hilsen - Bjarne Hansen - Microsoft 365 DK


Besked fra: Bjarnehansen
Posteringsdato: 26.Feb.2020 kl. 20:19
uploads/397/BPA_SKEMA_version_1.00.02.xlsm" rel="nofollow - uploads/397/BPA_SKEMA_version_1.00.02.xlsm
denne er nok bedre



-------------
Husk, at trykke på [Tak], hvis du kan lide et indlæg.
Husk, at trykke på [Accepteret Svar], hvis du kan bruge et løsningsforslag.
Med venlig hilsen - Bjarne Hansen - Microsoft 365 DK


Besked fra: Skeran
Posteringsdato: 26.Feb.2020 kl. 21:27
Citat: Bjarnehansen Bjarnehansen skrev:

uploads/397/BPA_SKEMA_version_1.00.02.xlsm" rel="nofollow - uploads/397/BPA_SKEMA_version_1.00.02.xlsm
denne er nok bedre

Ja det er faktisk lidt ala det, så hvis jeg vil skubbe den til fx februar hvad gør du så der ?

Mega tak for den her skabelon! Nu har jeg i det mindste en mulighed for nogenlunde og tjekke, der er ikke overtid, eller afspadsering dog i dette. Det er strict timelønnet sån set.



Print side | Luk vindue