Print side | Luk vindue

Hjælp kan excell selv sætte kalender ind

Udskrevet fra: Dansk Regneark Forum
Kategori: Hjælp til regneark.
Forum navn: Generelt
Forum beskrivelse: Hjælp til generel daglig brug af programmet Excel
Web-adresse: https://forum.excel-regneark.dk/forum_posts.asp?TID=4296
Udskrevet den: 22.Nov.2024 kl. 22:59


Emne: Hjælp kan excell selv sætte kalender ind
Besked fra: jmoberg
Emne: Hjælp kan excell selv sætte kalender ind
Posteringsdato: 09.Jun.2020 kl. 19:51
uploads/1384/Arbejdsmånedoversigt-2020.xlsx" rel="nofollow - uploads/1384/Arbejdsmånedoversigt-2020.xlsx
I skemaet fører jeg ind møde tider, slut tider, hvor mange ture og indtjening, men må manuelt selv rette til så weekender passer til, er der en måde hvor man kan gøre så programmet selv kan rette hvor måned til så weekender og helligdage er markeret?

håber nogen kan hjælpe.   SmileWink



Svar:
Besked fra: Bjarnehansen
Posteringsdato: 09.Jun.2020 kl. 21:44
uploads/397/Arbejdsmånedoversigt-2020_bj.xlsm" rel="nofollow - uploads/397/Arbejdsmånedoversigt-2020_bj.xlsm
har kun lavet noget på fanen november



-------------
Husk, at trykke på [Tak], hvis du kan lide et indlæg.
Husk, at trykke på [Accepteret Svar], hvis du kan bruge et løsningsforslag.
Med venlig hilsen - Bjarne Hansen - Microsoft 365 DK


Besked fra: jmoberg
Posteringsdato: 09.Jun.2020 kl. 22:34
Tak for det, er det noget jeg bare kan kopier og sætte ind på de andre faner også finder programmet selv ud af det?


Besked fra: Bjarnehansen
Posteringsdato: 10.Jun.2020 kl. 13:51
ja det skulle du kunne.

-------------
Husk, at trykke på [Tak], hvis du kan lide et indlæg.
Husk, at trykke på [Accepteret Svar], hvis du kan bruge et løsningsforslag.
Med venlig hilsen - Bjarne Hansen - Microsoft 365 DK



Print side | Luk vindue